بی ام وی ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس

در استعلام خودرو بی ام و از سامانه راهور مشخص شد، شماره موتور و شماره پلاک جعلی و دستکوب بوده و قاچاق می‌باشد و ارزش خودرو قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش جهان مانا ، فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو بی ام و قاچاق به ارزش۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان، امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی میناب به بندرعباس به یک دستگاه خودرو بی ام و مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه در استعلام خودرو بی ام و از سامانه راهور مشخص شد، شماره موتور و شماره پلاک جعلی و دستکوب بوده و قاچاق می‌باشد، افزود: ارزش خودرو قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

 

منبع: فارس
دیدگاه