برف مدارس و ادارات کدام شهرها را برای روز دوشنبه تعطیل کرد؟

با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس ابتدایی برخی برای فردا دوشنبه ۷ اسفندماه مناطق مجازی و غیر حضوری شد.

به گزارش جهان مانا، بر همین اساس و با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس ابتدایی برخی مناطق مجازی و غیر حضوری شد:

دوشنبه مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس فیروزکوه دوشنبه مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی دوشنبه دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

مدارس ابتدایی البرز دوشنبه غیرحضوری شد

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: مهد‌های کودک و پیش دبستانی در سطح استان دوشنبه به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد.

مدارس برخی شهرستان‌های تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس روز دوشنبه به صورت غیرحضوری است و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

 ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۶ شهرستان خراسان جنوبی تعطیل شدند

جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی گفت: با عنایت به افت شدید دما و ضرورت مدیریت مصرف گاز، ادارات، دستگاه‌ های اجرایی و دانشگاه ها در شهرستان های نهبندان، سربیشه، بیرجند، درمیان، زیرکوه و قاینات دوشنبه دوشنبه ۷ اسفندماه تعطیل می باشند. 

ادارات و مدارس خراسان شمالی تعطیل شد

بر اساس تصویب کارگروه مدیریت انرژی استان، به منظور مدیریت مصرف گاز، دوشنبه همه مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل است.

همچنین کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی بصورت غیرحضوری است. بانک‌ها و بیمه‌های استان نیز تعطیل هستند و تنها شعب کشیک دایر خواهند بود و ادارات و نهادها بصورت دورکاری انجام وظیفه نموده و قطع کامل گاز ادارات انجام شود.

مدارس مرکزی هم غیرحضوری شد

روز دوشنبه همه مدارس استان مرکزی به علت بارش برف و یخبندان غیرحضوری است . همچنین فعالیت اداره‌ها و بانک‌ها نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

برخی مدارس گیلان هم مجازی شد 

 آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد که به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان و عمارلو و مدارس ییلاقی رحمت آباد و بلوکات، املش، اطاقور، رحیم‌آباد و ماسوله در روز دوشنبه، ۷ بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است و آموزش مجازی خواهد بود .

 

دیدگاه