ماجرای درگیری یک زن با یک روحانی در درمانگاه قم چیست؟ بی‌حجابی یا فیلمبرداری از زن موقع شیردادن به کودکش؟

انتشار فیلم دعوای یک زن با یک روحانی در قم به دلیل عکاسی یا فیلم برداری از وی با واکنش‌های فعالان مجازی روبرو شد.

به گزارش جهان مانا، عصر گذشته فیلمی از درگیری یک زن با یک روحانی در یک درمانگاه در قم منتشر شد. در توضیح این فیلم نیز برخی روایت کردند که زن حجاب نداشته و یک روحانی از او فیلم میگیرد و همین باعث درگیری آنها می شود. در واقع درگیری بر سر حجاب بوده است و زن خواستار پاک کردن فیلم از گوشی آن مرد میشود.

همزمان برخی کانالها از دستگیری زن بی حجاب و پلمپ درمانگاه خبر دادند.از جمله کانال الفرقان در ایتا نوشت: «اخیرا فیلمی از عربده کشی هنجارشکن گستاخ در درمانگاهی در قم و اهانت به روحانیت و همکاری مسئولان درمانگاه با شبکه معاند مرتبط با سرویس جاسوسی بیگانه و ارسال تصاویر دوربین مداربسته به آن منتشر شده است.»

این رسانه مدعی شد: فرد هتاک به همراه مدیر درمانگاه و کارکنان درمانگاه توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و به دلیل همکاری با رسانه‌های معاند و ارسال فیلم دوربین مدار بسته برای رسانه‌های معاند مجوز درمانگاه باطل و مدیران درمانگاه به دستگاه قضایی معرفی شدند.»

البته این ادعا توسط دادستان قم تکذیب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب در گفت‌وگویی خبری، به بیان جزییاتی در مورد فیلم پخش شده در فضای مجازی، بین یک خانم و یک فرد روحانی در درمانگاه گفت: در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد. شایعات در مورد پلمب درمانگاه و یا ابطال مجوز آن صحت ندارد و هیچ‌گونه اقدام محدودکننده‌ای انجام نشده است.

این اظهارات پس از آن صورت گرفت که روایت درباره علت درگیری آن زن با آن مرد روحانی تغییر کرد. بدین شکل که با انتشار تصاویر دوربین های مداربسته، اینطور ادعا شد که آن زن مشغول شیردادن به فرزندش بوده که متوجه میشود آن مرد روحانی از او فیلمبرداری میکند و به همین علت، به او معترض میشود و درگیری بعدی پیش می آید.

به همین خاطر، انتشار این ویدئو و تصاویر موجی از واکنش ها را در پی داشته است.

درگیری یک زن با یک روحانی در قم

گزارش: مریم جمشیدی

دیدگاه
  • ناشناس

    مردروحانی هیچ حق نگاه کردن به زنی که درگوشه پنهانی بنوزاد ش شیرمیده نداشته وحق فیلمبرداری نداشته

  • ناشناس

    چرا باید چشم خودش رانبوشاند؟تازه چشمانش رابیشتر درانده وبادقت ازشیردادن یک مادرفیلم برداری میکند اون خانم گوشه ای رفته ودرکنارچندخانم شیر میدهد خیلی زشته که یک اقا دراین حال خانم را نظاره کندوبدتر،. ازاین حالت فیلم بگیرد .تازه مدعی امربه معروف هم هست