مرگ تلخ 4 سرباز در زمان مرخصی

4 سرباز ارتش پس از پایان دوره آموزشی سوار بر خودروی یکی از نیروهای کادری قصد بازگشت به خانه را داشتند، اما در میانه راه خودروشان واژگون و دچار آتش‌سوزی شد و همگی جان خود را از دست دادند.

ساعت 21:30دقیقه چهارشنبه به اورژانس اهواز خبر رسید که در جریان واژگونی یک خودروی سمند در محور جایزان - رامهرمز حادثه تلخی اتفاق افتاده است. ماجرا از این قرار بود که بعد از واژگونی سمند، آتش‌سوزی اتفاق افتاده و 5سرنشین خودرو داخل آن گرفتار شده بودند.

زمانی که امدادگران به محل وقوع حادثه رسیدند دقایقی از آتش‌سوزی می‌گذشت و هر 5سرنشین سمند در میان شعله‌های آتش جان‌شان را از دست داده بودند. اما جانباختگان چه کسانی بودند و این حادثه تلخ چگونه رقم خورد؟

در بررسی‌‌های اولیه مشخص شد که 4نفر از قربانیان سربازان پادگان آموزشی 07 ارتش در کازرون و پنجمین نفر نیز راننده و از نیروهای کادری این پادگان بود. ماجرا از این قرار بود که روز چهارشنبه پس از پایان مرحله آموزشی، 4سرباز به نام‌های محمد‌امین کشوری، علی فهیم‌زاده، رضا جمالی‌منش عبدولی و محمد اخوت که اهل شهرستان اندیمشک بودند با دریافت مرخصی پایان دوره قصد داشتند به خانه برگردند. همزمان نیروی کادری پادگان که خودش اهل کازرون بود پیشنهاد می‌کند که سربازان را به اندیمشک برساند و با موافقت آنها سربازان سوار بر خودروی سمند به‌سوی اندیمشک به راه افتادند. چند ساعت از شروع مسیر گذشته بود که در میانه راه خودروی آنها از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد. شدت این حادثه به حدی بود که خودرو دچار آتش‌سوزی شد و هر 5سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند. از سوی دیگر پلیس راهور علت وقوع این حادثه را بی‌توجهی به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد. شواهد به‌دست‌آمده از سوی کارشناسان پلیس در محل وقوع حادثه نشان می‌دهد که این خودرو ابتدا با گاردریل برخورد کرده بر اثر شدت حادثه واژگون و دچار آتش‌سوزی شده و این حادثه تلخ رقم خورده است.

 

منبع: همشهری
دیدگاه