این قاتل فراری را شناسایی کنید + عکس

پلیس در جست‌وجوی جوانی است که در پارکی در مشهد مرتکب قتل شده و گریخته است.

 

 

جوان 23 ساله ای به نام سجاد مهاجر که سیزدهم فروردین گذشته جوان دیگری را در پارک امت مشهد به قتل رساند، در حالی تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفته است که مقام قضایی از شهروندان خواست برای شناسایی مخفیگاه وی با پلیس همکاری کنند.

به گزارش روزنامه خراسان، ساعت 22 شب سیزدهم فروردین، جوانی به نام سجاد مهاجر (متهم به قتل فراری) به همراه یکی از دوستانش وارد پارک امت مشهد شد تا در کنار یکدیگر سیگاری دود کنند اما ناگهان با جوان 27 ساله دیگری که مشغول قدم زدن در پارک بود، چشم در چشم شدند. سجاد که از سر غرور دود غلیظ سیگار را بیرون می داد به «نگاه» جوان رهگذر اعتراض کرد و بدین ترتیب مشاجره ای توهین آمیز بین آن ها شروع شد. سجاد که می دانست در برابر هیکل قوی جوان 27 ساله حرفی برای گفتن ندارد از پارک خارج شد و دوباره در حالی که قمه ای را در دست می فشرد به پارک بازگشت. او این بار با قمه به طرف جوان مذکور هجوم برد و او را خون آلود نقش بر زمین کرد. دقایقی بعد پیکر نیمه جان جوان 27 ساله توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت اما تلاش کادر درمان برای نجات وی به نتیجه نرسید؛ چرا که او دیگر علایم حیاتی نداشت.

با گزارش این جنایت هولناک به قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات قضایی توسط دکتر صادق صفری در حالی آغاز شد که «سجاد» به مکان نامعلومی گریخته بود. به همین دلیل قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور دستور درج بدون پوشش چهره متهم به قتل فراری در روزنامه خراسان، از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات درباره مخفیگاه عامل جنایت در پارک امت را با شماره تلفن های 110، 21825290، 21825267 و 09363257468 به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

قاضی صفری همچنین با هشدار قضایی به افرادی که در فرار متهم  یا اختفای وی همکاری کنند، گفت: به یقین در صورت اثبات جرم، این افراد به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهند شد.

 

دیدگاه