پلمپ یک اقامتگاه بوم گردی به دلیل بی حجابی مسافران

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پلمب یک اقامتگاه بومگردی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی خبر داد .

سرهنگ سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: به دنبال تبلیغات غیرمجاز و خلاف شئونات اسلامی صاحب یک اقامتگاه در سرخه و انتشار تصاویر بانوان بی حجاب در فضای مجازی، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت .

وی با بیان اینکه صاحب این اقامتگاه معروف، با انتشار تصاویر غیرمتعارف از مجالس برگزار شده موجب آزرده خاطر شدن شهروندان شده بود و توجهی به تذکرات پلیس نداشت ،اضافه کرد: اداره نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شهرستان با همکاری اداره میراث فرهنگی سرخه این واحد بوم گردی را پلمب کردند.

سرهنگ حسینی با تأکید بر اینکه عملکرد پلیس در طول این مدت نشان داده که در راستای مأموریت خود قاطع بوده و هیچ تعارف و مماشات با هنجارشکنان ندارد، افزود: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در پایان داشتن اراده را مهمترین رکن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: برای احیای عفاف و حجاب، اراده همگانی و اجماع عمومی نیاز ضروری جامعه است و در اجرای طرح عفاف و حجاب؛ مردم اصلی ترین پشتیبان فراجا هستند.

 

دیدگاه