احمد خاتمی: مسئولان بیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند

خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز عید قربان که صبح امروز (پنجشنبه ۸ تیرماه) در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: خودم و شما خوبان را به نگهداشتن حریم برای خداوند توصیه می‌کنم، کلامی که زینت بخش سخن برجا دارنده نعمت‌هاست. تقوا در مضامین اخلاقی دین مثل خون جاری در پیکره دین است.

 

اهم اظهارات خطیب نماز عید قربان تهران در پی می آید:

آنچه این یکی دو هفته انجام شد اوج ذلت منافقین بود. ذلتی که این‌ها فراوان دست و پا کردند تا به دست بیاورند. اما، در یک شب با یک هجمه هزار نفر از پلیس آلبانی این جنایتکاران را به سزای خود رسیدند.

منافقینی که در پرونده آن‌ها ترور ۱۷ هزار نفر بی‌گناه وجود دارد. یکی از آن‌ها که در این ماجرا به دَرَک و افصل نار واصل شد در پرونده خود به شهادت رساندن ۶۰ نفر از بچه‌های شما با لبان تشنه را دارد. او در عملیات مرصاد ۶۰ نفر از فرزندان شما را لب تشنه به شهادت رساند. کسی که فرزندان پاسدار شما را در اول انقلاب شکنجه کرد و با شکنجه به شهادت رساند و فردی که در ترور شهید آیت دست داشت به سزای اعمال ننگینش رسید، این سرنوشت مخالفین نظام است.

به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبر‌های پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.

اغتشاشات پاییز سال گذشته را همین افراد به وجود آوردند. ایادی منافق بودند که اغتشاشات سال گذشته را ایجاد کردند و این یکی از پیامد‌های شکست آن‌ها در اغتشاشات سال گذشته است. دیگر پیامد‌های شکست آن‌ها در اغتشاشات سال گذشته حذف منافقین از سیاست‌های خود (آمریکا و اروپا) است.

 

حامیان منافقین بدانند اگر منافقین را حذف کنند یا آن‌ها را نگه دارند، آن‌ها منفور این ملت هستند و مردم ما مرگ بر منافق را در کنار مرگ بر آمریکا می‌گویند.

ما در رابطه با بی‌حجابی هیچ حرفی بهتر از فرمایش مقام معظم رهبری نداریم که فرمودند؛ بی‌حجابی هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی. پشت صحنه‌ها هم روشن است، بی‌حجابی برای فرو ریختن بنیان خانواده و فروپاشی بنیان آرامش روانی جامعه است.

بانوان ایران اسلامی از سالیان قبل پیشینه حجاب داشتند و با افتخار باحجاب بودند. به بی‌حجاب‌ها می‌گویم هیچگاه بی‌حجابی آن‌ها هنجار نخواهد شد چراکه ناهنجاری بوده، ناهنجاری هست و ناهنجاری خواهد بود. دوستانه به آن‌ها توصیه می‌کنم اگر دنیا و آخرت خود را می‌خواهند به سمت حجاب بروند.

این روز‌ها در فضای مجازی مشاهده کردم که برخی از بی‌حجاب‌ها به افراد با حجاب‌ها متعرض می‌شوند و بی‌حجاب‌ها افراد با حجاب را کتک می‌زنند. به مسئولان محترم با صراحت می‌گویم، این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند.

تقاضا می‌کنم به صورت قانونی وارد این موضوع شوید. من با حرکات غیر قانونی مخالف بوده، مخالف هستم و مخالف خواهم بود. ما یک نظام هستیم و بایستی در نظام همه کار‌ها قانونی صورت بگیرد. سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.

 

منبع: ایلنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار