متهم به قتل: دو برادر پنهانی از من در حمام فیلم گرفته و 100 میلیون خواستند، من هم با چاقو زدمشان!

درگیری سه تبعه کشور افغانستان در نیمه شب منجر به قتل و بازداشت قاتل شد.

 

صبح امروز تحقیقات جنایی پس از تماس ماموران کلانتری 134 شهرک غرب با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی در مورد درگیری مرگبار کارگران آبمیوه فروشی آغاز شد.

ماموران کلانتری در تماس با بازپرس وحید ناصری، بازپرس شعبه چهار دادسرای امور جنایی تهران گزارش کردند که کارگران یک آبمیوه فروشی پس از درگیری با هم  جنایتی را رقم زده اند.

بر اساس گزارش ماموران کلانتری طرفین درگیری چهار افغانستانی بودند که در یک مغازه آبمیوه فروشی کار می‌کردند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد یکی از کارگران در درگیری دخیل نبود و دو نفر از آنها با هم برادر هستند که یکی کشته و یکی دیگر مجروح شده است. کارگر  کشته شده 17 سال داشت و برادر مقتول هم 22 ساله است که چاقویی به شمکش خورده است.

ماموران بعد از اطلاع از جزئیات ماجرا متهم به قتل را دستگیر کردند. این جوان 18 ساله گفت: سه روز قبل من به حمام رفته بودم و دو برادر بدون اینکه متوجه شوم از من فیلم گرفته بودند، وقتی بیرون آمدم آنها طلب 100 میلیون تومان پول کردند تا فیلم را منتشر نکنند همین باعث دعوای ما شد.

این کارگر ادامه داد: ماجرا حمام من بهانه‌ای برای اخاذی شده بود و درگیری که منجر به مرگ یکی از دو برادر شد، سر اخاذی آنها بود.

در حال حاضر به دستور بازپرس جنایی متهم به قتل در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد.

 

منبع: جنایی
دیدگاه