متهم شدن زن جوان و خواستگارش به قتل 2 سال بعد از مرگ شوهر

خانواده جوان متوفی بعد از ۲ سال مدعی شدند عروس خانواده مرتکب قتل شده است.

همسر سابق مرد جوان و خواستگار او به خاطر ظن دست داشتن در مرگ ناگهانی این مرد بازداشت شدند تا تحقیقات جنایی انجام شود.

 

 بهار سال ۱۴۰۰ مرد جوانی فوت کرد و شواهد و بررسی‌های اولیه پزشکی حکایت از آن داشت که بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده است. به همین دلیل خانواده‌ او نیز پیگیر ماجرا نشد و مرگ او مانند مرگی عادی به برگزاری مراحل قانونی کفن و دفن منجر شد.

اکنون پس از دو سال که از مرگ مرد جوان گذشته و جسد نیز دفن شده است خانواده‌ او با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از نقش داشتن همسر آن مرحوم در مرگ او خبر داده‌اند. خانواده جوانی که دو سال پیش فوت شده است در شکایت خود گفته‌اند: اول فکر می‌کردیم که مرگ عادی بوده است اما الان به عروس سابق خود مشکوک هستیم، چون بعد از مدتی فهمیدیم او با مرد جوانی ارتباط دارد و حتی با تحقیق و پرس و جوی محلی فهمیدیم عروسمان وقتی پسرمان زنده بود با آن مرد ارتباط داشته و آن مرد به خانه پسر و عروسمان رفت و آمد داشته است به همین دلیل به موضوع مشکوک شدیم و گمان می‌کنیم هر دو آنها در مرگ پسر جوان ما نقش داشته اند،.

در پی شکایت خانواده جوان فوت شده چند روز قبل همسرش بازداشت شد و با تایید مرگ شوهر سابقش بر اثر سکته از دلایلی که خانواده همسرش برای شکایت مطرح کرده بودند تعجب کرد و گفت: من از ماجرایی که آنها می‌گویند اطلاعی ندارم، شوهرم سکته کرده است و آنها دروغ می‌گویند من با کسی ارتباط ندارم.

در ادامه تحقیقات در شاخه دیگری انجام و با بررسی سوابق تماس زن جوان معلوم شد که ادعای خانواده شوهر سابقش درست است و او با مرد دیگری در ارتباط است به همین دلیل مرد مورد نظر هم شناسایی و دستگیر شد. اما او هم در بازجویی‌ها از ماجرا و زمان مرگ مرد جوانی اظهار بی‌اطلاعی کرد و در مورد معاشرت با زن جوان گفت: من خواستگار سابق او بودم، مدتی قبل او را در خیابان دیدم و به من گفت که شوهرش فوت شده است، بعد از آن بود که ارتباط ما از سر گرفته شد و از ماجرای مرگ شوهرش هم تا قبل از اینکه او را در خیابان ببینم هیچ اطلاعی نداشتم.

در حال حاضر زن و مرد جوان به خاطر اظهارات ضد و نقیض و احتمال دست داشتن در مرگ شوهر زن جوان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات ماموران پلیس آگاهی در مورد اظهارات متناقض آنها ادامه دارد .

 

منبع: جنایی
دیدگاه