سلفی گرفتن پدر، جان فرزندش را گرفت!

رییس پلیس راه شمال استان کرمان از مرگ نوجوانی ۱۶ ساله در یک حادثه رانندگی خبر داد که علت آن سلفی گرفتن پدر حین رانندگی بود.

کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله با 

 

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان اظهار کرد: رعایت نکردن قوانین رانندگی از سوی برخی رانندگان مانند سلفی گرفتن پشت فرمان می تواند جان خود ما، فرزندان و دیگر انسان های بی گناه را بگیرد.

سرهنگ رضایی با اشاره به وقوع تصادفی که به از دست دادن فرزند نوجوان یک خانواده منجر شد، افزود: درپی بررسی های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که به از دست دادن فرزند ۱۶ساله او منجر شده است. 

وی خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه کنیم  که آیا گرفتن یک تصویر در حال رانندگی آن‌قدر مهم است که برای آن جان عزیزی  را از دست بدهیم و آیا گرفتن عکس این قدر ارزش دارد که فراموش کنیم در حال رانندگی هستیم.

این مسئول امنیت ترافیک درخصوص برخی پیامدهای ناشی از وقوع تصادفات که خانواده ها را به شدت درگیر و متاثر می کند، افزود: متاسفانه وقوع تصادفات بعضا فوتی یا حوادثی که معلولیت رانندگی به همراه داشته، باعث افسردگی پدر و مادر و حتی در بعضی موارد جدایی زوج ها شده است چراکه برخی والدین حادثه دیده هرگز نتوانسته اند کوتاهی طرف مقابل را ببخشند یا آن را فراموش کنند.

وی تاکید کرد: از این رو یک بار دیگر از همه مردم می خواهیم به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند و برای حفظ جان خود، فرزندان دلبند و دیگر افراد، حواسشان به رانندگی باشد.

 

دیدگاه