کشیده شدن پای پلیس جنایی به آپارتمان در پی نگرانی همسایگان از بوی تعفن

ماموران که گمان می‌کردند بوی تعفن از خانه‌ای مسکونی به سبب وقوع قتل است وقتی به آنجا رفتند متوجه شدند فساد مواد غذایی دلیل انتشار بو است.

ساکنان ساختمانی که تصور می‌کردند با استشمام بوی تعفن، همسایه‌شان فوت شده‌است پلیس و امدادگران را از ماجرا با‌خبر کردند. بررسی‌ها بعد از حضور آن‌ها در محل نشان داد به دلیل خرابی یخچال گوشت و مرغ‌ها فاسد شده‌است.

عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ساکنان ساختمانی در محل کوی نصر تهران با اداره پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند از خانه یکی از همسایه‌هایشان بوی بدی به مشام می‌رسد و احتمال می‌دهند اتفاقی برای اعضای خانواده رخ داده‌باشد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران راهی محل شدند. یکی از همسایه‌ها گفت: «آپارتمان بغلی ما زن و مردی همراه فرزندشان زندگی می‌کنند. امروز صبح بوی بدی در فضای ساختمان و پله‌ها منتشر شد و این بوی تعفن هر ساعت بیشتر به مشام می‌رسید تا اینکه رد بو را گرفتیم و متوجه شدیم از خانه همسایه‌مان بیرون می‌آید. پس از این، در خانه همسایه را زدیم، اما کسی در را باز نکرد و ما احتمال دادیم شاید برای آن‌ها اتفاق بدی رخ داده‌باشد و به همین سبب موضوع را به پلیس خبر دادیم.»

در حالی که بوی تعفن همه ساختمان را فراگرفته‌بود، این فرضیه برای مأموران قوت گرفت که احتمال دارد یکی یا همه اعضای خانواده فوت کرده‌باشند و به همین دلیل به دستور قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران قفل در آپارتمان را تخریب شد و مأموران وارد خانه شدند. مأموران در بررسی خانه مورد مشکوکی را پیدا نکردند، اما متوجه شدند بوی تعفن از داخل یخچال بیرون می‌آید. بدین ترتیب مأموران در یخچال را باز کردند و با مقدار زیادی گوشت و مرغ گندیده شده روبه‌رو شدند و مشخص شد به خاطر قطع‌شدن برق آپارتمان تمامی گوشت و مواد غذایی داخل یخچال خراب و بوی بد آن داخل ساختمان منتشر شده‌است.

مأموران با خارج کردن مواد خوراکی فاسده‌شده به بیرون، در خانه را به دستور بازپرس پلمب کردند و موضوع را به صاحبخانه که همراه خانواده‌اش مسافرت بود، خبر دادند.

 

 

منبع: جوان
دیدگاه