ترور 2 زن و 2 مرد در تهران!

روزنامه اطلاعات در 16 دی 1358 خبر داد که دو زن و دو مرد در تهران به جرم روسپیگری و قاچاق مواد مخدر، توسط گروه « شاهین انقلاب اسلامی» کشته شدند!

به گزارش جهان مانا، در این خبر آمده است: «یک گروه تروریستی که نام شاهین انقلاب اسلامی را در خود نهاده اند، چهار نفر را ترور کردند. جنازه 4 مرد و زن که توسط این گروه ترور شده اند، در پارک وی و بزرگراه مدرس پیدا شد.

ماموران کلانتری یوسف‌آباد که توسط تلفن یک ناشناس از حادثه باخبر شده بودند، به محل حادثه رفته و پس از جستجو در آن منطقه، جنازه‌ها را کشف می‌کنند. در محل حادثه، نامه‌ای نیز پیدا می‌کنند که در آن گروهی به نام شاهین انقلاب اسلامی ترور این 4 نفر را به عهده گرفته بود.»

در بخش دیگر این خبر آمده است: «بامداد روز شنبه شخصی که خود را از گروه شاهین انقلاب اسلامی معرفی می‌کرد، در یک تماس تلفنی با روزنامه اطلاعات درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: این 4 زن و مرد که اعدام شده اند، از عاملین فساد روی زمین بودند که به جرم روسپیگری و اقدام در قاچاق مواد مخدر، غیابا در دادگاه شاهین انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شدند و حکم صادره از طرف این دادگاه به مورد اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: مردان عیسی و حسین تبرک نام دارند که ما قبلا به آنها اعتراض و اخطار کرده بودیم که مواظب اعمال و رفتار خود باشند؛ ولی آنها و زنان به اخطار ما توجه نکردند و عاقبت پس از دستگیری آنان را کشتیم!»

ترور دو زن و مرد

دیدگاه