چرا همسر ترامپ، این روزها کنارش نیست؟ / آخرین عکس ملانیا

چند ساعت پس از آن که دونالد ترامپ شنید که او اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است که در دادگاه با اتهامات کیفری روبرو می‌شود او و همسرش ملانیا برای صرف شام بیرون رفتند.

 

رئیس جمهور سابق هنگام ورود به رستوران در تفرجگاه پر زرق و برق مارالاگو در فلوریدا آشفته به نظر می‌رسید. در همین حال ملانیا که یک لباس قرمز شیک پوشیده بود و در حالی که مهمان‌ها تشویق اش می‌کردند محتاطانه لبخند می‌زد.

 از آن رویداد تاکنون بانوی اول مرموز سابق ناپدید شده است. او در کنار همسرش که با ۳۴ اتهام مربوط به پرداخت پول از جمله به "استورمی دنیلز" بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی و "کارن مک دوگال" مدل پلی بوی مواجه شده حضور نداشت. پس از جلسه برگزاری جلسه دادگاه ترامپ سخنرانی‌ای در جمع هواداران خود داشت. اعضای خانواده او از جمله دونالد و اریک و ایوانکا و تیفانی دختران‌اش در جلسه حضور داشتند. ترامپ گفت که "یک تجارت عالی با خانواده ام ساختم، یک تجارت فوق العاده". با این وجود، خبری از ملانیا نبود. ترامپ نیز از او نامی نبرد.

برخی معتقدند غیبت ملانیا کاملا قابل انتظار بود. روابط ادعایی درباره شوهرش تنها یک سال پس از ازدواج او با ملانیا در سال ۲۰۰۵ میلادی رخ داده همان سالی که بارون متولد شد.

"استفانی وینستون ولکوف" دستیار و دوست سابق ملانیا ترامپ که نویسنده کتاب خاطرات" ملانیا و من؛ ظهور و سقوط دوستی‌ام با بانوی اول" در سال ۲۰۲۰ میلادی بوده می‌گوید ملانیا در "برج عاج انکار" زندگی می‌کند.

او می‌افزاید: "ملانیا وقتی با دونالد ازدواج کرد می‌دانست که درگیر چه چیزی شده است. وسیله بقای او تنها این است که طوری رفتار کند که گویی هرگز هیچ اتفاقی رخ نداده است. البته او همه چیز را می‌داند. اما سکوت او عزت اوست. او مثل همیشه در کنار شوهرش خواهد ماند. من فکر نمی‌کنم ملانیا تحقیر شده باشد، اما او عصبانی است".

ولکوف می‌گوید سکوت اخیر ملانیا و ناپدید شدن او از انظار عمومی تصمیم عمدی است. او می‌گوید: "این سلاح انتخابی و زره محافظ اوست.

 

منبع: فرارو
دیدگاه