آمریکا چند سپاهی و نیروی قدس را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ۵ شخص و یک شرکت مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اتهام توطئه های تروریستی اعمال کرد.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه دارایی آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد که تحریم های جدیدی را علیه شخصیت های وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروی قدس سپاه پاسداران، وضع کرده است.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا ادعا شده است: امروز تحریم های جدیدی علیه شخصیت های وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروی قدس سپاه پاسداران که در مجموعه ای از توطئه های تروریستی از جمله توطئه های ترور مقامات سابق دولت آمریکا دو تابعیتی های ایرانی آمریکای و مخالفان ایرانی شرکت کرده اند، وضع می کنیم.

در این بیانیه در تداوم اتهام پراکنی های واشنگتن علیه تهران ادعا شده  است: این  تحریم ها سه فرد مستقر در ایران و ترکیه و یک شرکت وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دو مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار می دهد که در طراحی عملیات مرگبار خارجی علیه غیرنظامیان از جمله روزنامه نگاران و فعالان  نقش داشته اند. 

 

دیدگاه