امام جمعه رشت: کشف حجاب دیگر قابل پذیرش نیست؛ امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند

امام جمعه رشت با بیان اینکه کشف حجاب ‌دیگر قابل پذیرش نیست، گفت: بدانید امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند تا جلوی این حرکت گرفته شود.

مهم‌ترین بخش‌ای سخنان آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت را در ادامه می‌خوانید:  

  • اقدامات لازم برای مقابله با این پدیده شوم در حال انجام است البته دشمنان دست از  دشمنی برنمی‌دارند اما ما هم در برابر آن‌ها، نقشه و برنامه داریم.
  • عملیاتی شدن احکام و ارزش‌های اسلامی جزو مطالبات مردم بود اما اقتصاد هدف و مقصد اساسی نبوده و نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به ارزش‌ها و احیای تمدن اسلامی بوده است.
  • دشمنان از همه ابزارهای رسانه‌ای خود برای عدم پایبندی مردم به قوانین اسلام بهره می‌گیرند و لذا هر زنی که چادر به سر داشته باشد و به قوانین اسلام عمل کند همچون موشکی بر قلب استکبار جهانی و خاری در چشم‌‌شان است،.
  • جوانان و دختران باحجاب و متدین این شهر بغضی در گلو دارند زیرا شهری که خیابان‌هایش مزین به نام شهداست نباید شاهد صحنه‌های بدحجابی باشد اما آن دسته از زنانی که رهبری کشف حجاب را بر عهده دارند مراقب رفتارهای خود باشند و بدانند امت حزب‌الله و زنان محجبه منتظر یک اشاره هستند تا جلوی این حرکت گرفته شود.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه