برای حسن یزدانی و دیوید تیلور رقیب جدید پیدا شد

کشتی گیر اهل سن مارینو با قهرمانی در مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان خط و نشان جدی برای حسن یزدانی و دیوید تیلور پیش از حضور در بلگراد کشید.

 آخرین رویداد رتبه بندی فصل مسابقات بین المللی کشتی در مجارستان در حال برگزاری است. این رویداد آخرین رقابت در سطح بزرگسالان است که قبل از مسابقات جهانی بلگراد ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

در این زمینه سایت اتحادیه جهانی در خصوص وزن ۸۶ کیلوگرم نوشت: وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی از مدت‌ها قبل حول محور ۲ فوق ستاره جهان یعنی حسن یزدانی (ایران) و دیوید تیلور (ایالات متحده آمریکا) می‌چرخید. این دو ورزشکار در پنج سال گذشته در حال معامله طلاهای قهرمانی جهان و المپیک بین خود بوده اند.

با این حال، سلطه آن‌ها توسط گروهی از کشتی گیران در حال رشد، از جمله مایلز امین (سن مارینو)، قهرمان اروپا در سال ۲۰۲۲ به چالش کشیده شده است.

آمینه که برنده مدال برنز المپیک توکیو شد، سال گذشته اولین عنوان اروپایی را برای سن ماریو در بوداپست به دست آورد و در سال ۲۰۲۳ به مدال نقره رسید.

این کسب مدال طلا اکنون تمرکز آمنه را بر روی وزن ۸۶ کیلوگرم برای مسابقات قهرمانی جهانی بازگرداند. کشتی گیران در تلاش بوده اند تا به تیلور و یزدانی برسند و مسابقات جهانی بلگراد می‌تواند اولین مسابقه‌ای باشد که هر دو را می‌توان به چالش کشید.

امین گفت: آن ها تیلور و یزدانی با نتایج ثابت جایگاه خوبی را به دست آورده اند و این همان کاری است که همه ما اکنون در حال انجام آن هستیم.

 

منبع: آنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار