طائب: روند فروپاشی رژیم اسراییل آغاز شده/ 7 سال آینده هم سرنوشت آمریکا و جهان مشخص می‌شود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه روند فروپاشی رژیم اسرائیل آغاز شده است اضافه کرد: نیروهای مقاومت خوب می‌دانستند رژیم اشغالگر قدس برای بعد از تعطیلات قصد حمله به نوار غزه را دارد.​

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه شنبه در همایش بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت شهدای عملیات نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس و روز نیروی دریایی سپاه در بوشهر با تبریک عملیات طوفان الاقصی به ملت فلسطین و تمام گروه‌ها و جریان‌های مقاومت اظهار داشت: این حملات که بی‌سابقه بوده صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شکست تاریخی رژیم صهیونیستی گفت: عملیات مقاومت فلسطین در اسرائیل پیش‌دستانه بود که نظم آنها را بر هم زدند.

وی با بیان اینکه روند فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است اضافه کرد: نیروهای مقاومت خوب می‌دانستند رژیم اشغالگر قدس برای بعد از تعطیلات قصد حمله به نوار غزه را دارد.

طائب در ادامه با گرامیداشت سالگرد حماسه رزمندگان در خلیج‌فارس در مقابله مستقیم با آمریکا تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی منطقه دوم دریایی در خلیج‌فارس ابهت آمریکایی‌ها را شکستند آن هم در مقطعی که آمریکا قوی‌ترین نیروی دریایی را داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: در عملیات رزمندگان نیروی دریایی سپاه، ابهت بزرگ‌ترین نیروی دریایی که از تجهیزاتی همچون کشتی و بالگرد پیشرفته برخوردار بود در هم شکست.

وی با تأکید بر مطالعه وصیت‌نامه شهیدان از جمله شهید نادر مهدوی گفت: مطالعه شهیدان جهاد تبیین محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که شهید نادر مهدوی در وصیتنامه خود عنوان کرده است دشمن اصلی ما آمریکا است و رژیم بعث عروسک و بازیچه آنها برای مقابله با ایران است.

طائب با تأکید بر بررسی آثار استقامت ملت ایران و خون شهدا در برابر با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: بر اساس سند استراتژیک امنیت ملی آمریکا که برای سال 2030 است، 7 سال آینده سرنوشت آمریکا و جهان مشخص می‌شود و هندسه جهانی در این مدت تغییر می‌یابد.

وی با بیان اینکه آمریکا با انواع چالش بین‌المللی و درونی مواجه است تصریح کرد: این چالش‌ها در 7 سال آینده شرایطی دشوار برای آمریکا رقم می‌زند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا اعتقاد دارد که چین و روسیه به عنوان قدرت‌های نخست و دوم تا سال 2030 تهدیدی جدی برای آنها هستند و سومین تهدید آنها از دید خودشان برخی کشورهای دیگر هستند که در صدر آنها ایران قرار دارد.

طائب شکست استکبار جهانی در اغتشاشات سال قبل را یادآور شد و گفت: آمریکایی‌ها وقتی نتوانستند در مقابله با ایران در جریان اغتشاش‌ها کاری به پیش ببرند، پای میز مذاکره آمدند تا با دادن امتیاز به ایران اهداف خود را دنبال کنند.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه