رییسی : در برخورد با فساد به هیچ‌کس رحم نمی‌کنیم

رییسی خطاب یقین بدانید در برخورد با فساد به هیچ‌کس و در هیچ سطحی رحم نخواهم کرد.

به گزارش جهان مانا، اهم اظهارات رییس دولت سیزدهم را در سفر به کرج و فردیس به نقل از ایسنا میخوانید:

  • امروز در کشور یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسکن روستایی، شهری و بافت فرسوده در دست احداث داریم که بخشی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده بیش ۵۲ هزار هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان آماده‌سازی شده و از ۲۴۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام به ارث رسیده به این دولت با تلاش وزارت راه و شهرسازی ۱۰۷ هزار مسکن آماده و به مردم تحویل داده شده و برای تکمیل مابقی آنها تا اوایل سال آینده هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
  • اگر می‌خواستیم به تهدیدات دشمن توجه کنیم امروز رشد اقتصادی کشور رشد بیش از ۴ درصدی و افزایش ۲۲ درصدی تولیدات کالاهای اساسی در کشور رقم نمی‌خورد.
  • آمدن من به استان‌ها یک امر تشریفاتی نیست بلکه به میزان رفع مشکلات مناطق مختلف کشور بستگی دارد و تا زمانی که مشکلات وجود داشته باشد بنده خود را موظف به سرکشی به نقاط کشور برای تسریع در رفع مشکلات مردم می‌دانند.
  • بدانید در همه مجامع و مراکز بین‌المللی و در همه ارتباطات‌مان زبان گویای شما مردم بوده و علیه ظالم فریاد خواهیم زد.
  • ما تردید نداریم همچنانی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان و جای جای این منطقه برغم حضور و هزینه‌های سنگین در توطئه‌ها و نقشه‌های خود موفق نشده و شکست خورده‌اند، این بار نیز در عرصه فلسطین از نیروهای مقاومت شکست خواهند خورد.
  •  در ملاقات روز گذشته با آقای پوتین وی روسیه نیز به پیروزی مقاومت فلسطین پس از ۶۰ روز اشاره کرده و گفتم که رژیم پرمدعای صهیونیستی برغم برخورداری از حمایت‌های همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی در مقابل یک گروه فاقد نیروی هوایی و دریایی و با امکانات محدود شکست خورده است. این نکات مورد تصدیق وی روسیه نیز قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه