ادعای جنجالی معاون رییسی علیه مجلس/ نمایندگان دلخور بودند و به صراحت گفتند در بودجه تلافی می کنند

حسینی معاون پارلمانی رئیسی گفت: دیروز کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد موافقت قرار نگرفت و دولت یک هفته فرصت دارد تا با اعمال اصلاحات، کلیات را دوباره به مجلس ارسال کند.

به گزارش جهان مانا ، معاون پارلمانی دولت سیزدهم گفت: در رد شدن کلیات لایحه بودجه مسائل جنبی مطرح بود مثلا برخی نمایندگان دلخوری‌هایی بابت تخصیص بودجه به حوزه‌های انتخابیه خود داشتند یا ازمدیران استانی دلخوری داشتند و به صراحت گفتند این مساله را در بودجه تلافی خواهند کرد.

 

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی چهارشنبه گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رد شدن کلیات لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دیروز کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد موافقت قرار نگرفت و دولت یک هفته فرصت دارد تا با اعمال اصلاحات، کلیات را دوباره به مجلس ارسال کند.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار بود که در آیین نامه داخلی مجلس تغییراتی داده شده و قرار شد بودجه در دو مرحله ارسال شود و برخی نمایندگان ایراد گرفته بودند که هزینه‌ها و مصارف چه می‌شود؟ در حالیکه این موارد قرار نبود در این مرحله تقدیم شود بلکه فقط سقف منابع و درآمد‌ها بیان شود و در مرحله دوم جداول بیاید.

 

دیدگاه