وعده وزیر خارجه عربستان برای حل مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی

وزیر امور خارجه عربستان در گفتگوی تلفنی با همتای ایرانی اش در خصوص مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی اطمینان داد که این موضوع به زودی حل خواهد شد.

به گزارش جهان مانا، در گفتگوی تلفنی فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، برخی موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌ مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، به سفر هیات پارلمانی عربستان سعودی به ایران و سفر هیات وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عربستان و همچنین دیدار  رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان با وزیر حج عربستان اشاره کرد و افزود: روابط سیاسی دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و درچارچوب توافق رئیس جمهور ایران و ولیعهد عربستان سعودی رو به گسترش است.

امیرعبداللهیان با اشاره به توافق دو کشور در موضوع اعزام ایرانیان به حج عمره، در خصوص تاخیر بوجود آمده در این موضوع و چگونگی حل آن با همتای عربستانی خود به گفتگو پرداخت.

وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص مشکل پرواز عمره گزاران کشورمان، به همتای ایرانی خود اطمینان داد که این موضوع صرفا مساله‌ای فنی است که به زودی حل خواهد شد تا عمره گزاران ایرانی بتوانند برای اعمال حج عمره به سرزمین وحی مشرف شوند.

 

منبع: تسنیم
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار