جزییات حمله بامدادی پاکستان به چند نقطه در خاک ایران/ 3 زن و 4 کودک غیر ایرانی کشته شدند

بامداد امروز انفجارهایی در یک روستای مرزی ایران در سراوان رخ داد و هفت نفر کشته شدند که پاکستان مسئولیت آنها را پذیرفت.

به گزارش جهان مانا، معاون سیاسی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان درباره انفجارهای بامداد امروز در سراوان گفت: ساعت ۴ و نیم بامداد امروز یکی از روستاهای مرزی سراوان چند انفجار رخ داده است و در این انفجارها ۳ زن و ۴ کودک جان باخته‌اند که همگی اتباع غیر ایرانی هستند.

 

مرحمتی افزود: یک انفجار دیگر نیز در نزدیکی شهر سراوان داشتیم که خوشبختانه کسی در آن آسیب ندیده است.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

ایران خواستار توضیح پاکستان شد

در پی حمله صبح امروز از سمت پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک مقام آگاه ضمن اعلام محکومیت شدید این حملات گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان در باره این حادثه است.

بیانیه وزارت خارجه پاکستان

 وزارت خارجه پاکستان امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد حملاتی نظامی را در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان ایران علیه تروریست ها انجام داده است و گفت: اسلام آباد به تلاش های خود برای یافتن راه حل های مشترک با ایران علیه تروریسم ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه خود آورده است که اسلام آباد تماما به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و وحدت سرزمینی آن احترام می گذارد.

این وزارتخانه در عین حال افزود  اسلام آباد برای یافتن راه حل های مشترک با ایران علیه تروریسم به تلاش خود ادامه می دهد! 

 

 

 

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار