در نظرسنجی جدید ترامپ از بایدن شکست خورد

این به معنای چرخش به نفع بایدن است که در همین نظرسنجی در ماه دسامبر ۴۷ به ۴۶ تنها با فاصله یک درصد ترامپ را شکست داده بود.

 

به گزارش جهان مانا، بر اساس نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه کوئینیپیاک، جو بایدن در یک رقابت فرضی با دونالد ترامپ توانست با کسب ۵۰ درصد حمایت در مقابل ۴۴ درصد، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان را شکست دهد.

در میانه نشانه‌ها از شکاف جنسیتی فزاینده در حمایت از دو نامزد پیشتاز انتخابات آمریکا، رئیس‌جمهور این کشور جو بایدن توانست در نظرسنجی جدید با فاصله شش درصد رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ را شکست دهد.  

نظرسنجی ملی جدید دانشگاه کوئینیپیاک نشان داد در یک رقابت فرضی بایدن نامزد پیشتاز حزب دموکرات ۵۰ درصد حمایت رای‌دهندگان ثبت‌نامی را کسب می‌کند، در حالی که ۴۴ درصد از ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان حمایت کردند. 

این به معنای چرخش به نفع بایدن است که در همین نظرسنجی در ماه دسامبر ۴۷ به ۴۶ تنها با فاصله یک درصد ترامپ را شکست داده بود. 

بایدن همچنین در نظرسنجی جدید توانست حمایت اکثریت مستقل‌ها را با امتیاز ۵۲ درصد کسب کند، در حالی که حمایت از ترامپ ۴۰ درصد بود. 

این نظرسنجی همچنین حاکی از شکاف جنسیتی در حمایت از ساکن فعلی و سابق کاخ سفید بود. پنجاه و هشت درصد زنان گفتند از بایدن حمایت می‌کنند که در مقایسه با ۵۳ درصد دسامبر افزایش داشت. در عین حال، ۵۳ درصد مردان گفتند از ترامپ حمایت می‌کنند که در مقایسه با دسامبر که ۵۱ درصد بود، تغییر چشمگیری نداشت. 

 

منبع: فارس
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار