آیت الله اختری: انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت داد

رئیس کمیته حمایت از فلسطین ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اندیشه ای نو به جامعه بشری بخشید و این اندیشه نو را امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، رهبری و هدایت می‌کنند.

به گزارش جهان مانا ، آیت الله محمد حسن اختری طی سخنانی در همایش بین المللی انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین المللی اظهار داشت: در این ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی  انقلاب اسلامی را در سراسر دنیا همراه با دوستان و علاقه مندان انقلاب اسلامی جشن می گیریم.

وی با بیان این که پیامبر اسلام انقلابی را ایجاد کرد که امروز شاهد ثمرات آن در جامعه خودمان هستیم، گفت: فرزند این پیامبر بعد از 1400 سال انقلابی را همسان با انقلاب رسول گرامی اسلامی رقم زد. رسالت و اندیشه های  حضرت امام (ره) اندیشه های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن کریم است که توانست اسلام را بار دیگر در جهان زنده سازد و به مسلمانان هویت ببخشد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت داد و باید برای آن  بکوشیم. زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد در هیچ کجا این کره خاکی  حکومتی یا نظامی به نام اسلام یا مسلمانان وجود نداشت. امروز چند دولت داریم که به عنوان دولت اسلامی و نیروهای مسلمان معتقد و پایبند در این کشورها حکومت می کنند و زمام امور را به دست دارند.

آیت الله اختری همچنین بیان کرد:  انقلاب اسلامی اندیشه ای نو به جامعه بشری بخشید و این اندیشه نو را امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی  رهبری و هدایت می کنند و این اندیشه ها را در جهان می گسترانند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه