جدایی خواننده آمریکایی از نامزدش پس از 6 سال!

تیلور سوئیفت خواننده مشهور 33 ساله آمریکایی و نامزدش جو آلوین، بازیگر 32 ساله بریتانیایی پس از 6 سال به نامزدی عاشقانه خود پایان داده‌اند.

تیلور سوئیفت در حالی که در حال مسافرت بخاطر تور جهانی خود به نام «Era» است از نامزدش جدا شده است.

جو آلوین و تیلور سوئیفت پس از گذشت 6 سال به نامزدی خود پایان داده‌اند و برای همیشه از یکدیگر جدا شده‌اند.

خانم خواننده آمریکایی که در حال حاضر دور از نامزد سابقش در حال برگزاری تور جهانی خود است و جو آلوین 32 ساله بدون جنجال و دعوا به طور توافقی از یکدیگر جدا شده‌اند.

منبعی نزدیک به این زوج اعلام کرده است: «رابطه عاشقانه آن‌ها به پایان رسیده بود. این رابطه دیگر هیچ چیز جدید برای تیلور و جو نداشت.

به همین دلیل است که او در هیچکدام از کنسرت‌های اخیر تیلور حضور پیدا نکرده است.» این منبع همچنین افزود که چندین هفته از جدایی این زوج می‌گذرد.

با وجود شایعات جدایی این زوج محبوب تنها چند هفته گزارش‌هایی از رابطه صمیمی این زوج منتشر شده بود.

بر طبق این گزارشات جو آلوین قصد داشت تا برای نشان دادن علاقه خود به نامزدش و حمایت کردن او در چندین کنسرت این خواننده مشهور شرکت کند.

در آن زمان منبعی نزدیک به این زوج اعلام کرده بود که رابطه‌ آن‌ها گرم‌تر از همیشه است و جو آلوین از شغل و فعالیت حرفه‌ای تیلور سوئیفت حمایت بسیار زیادی می‌کند.

زوج مشهور رابطه خود را کاملا خصوصی نگه داشته‌اند!

تیلور یوئیفت و جو آلوین در سال 2016 برای اولین بار در کنار یکدیگر دیده شده بودند. از آن زمان تیلور در آهنگ‌های مختلف خود از احساسات و علاقه خود به جو آلوین در آهنگ‌هایش گفته است.

رابطه عاشقانه این زوج بلافاصله پس از بهم خوردن رابطه قبلی خواننده آمریکایی با تام هیدلستون، بازیگر مشهور بریتانیایی دنیای مارول، آغاز شده بود.

تیلور سوئیفت و جو آلوین درباره زندگی مشترک خود بسیار محتاطانه عمل می‌کنند.

آن‌ها در طول 6 سال گذشته تمام تلاش خود را کردند تا رابطه احساسی خود را به دور از دید عموم نگه دارند.

جو آلوین در یک مصاحبه در سال 2018 درباره علاقه عموم برای دانستن جزئیات رابطه احساسی خود صحبت کرده بود با این حال این بازیگر نامزدش را بخاطر توانایی‌اش در خصوصی نگه داشتن رابطه‌شان بسیار تحسین کرده بود.

با وجود نامزدی بلند مدت این زوج تا به امروز در کنار یکدیگر در هیچ مراسم مهم و فرش قرمزی دیده نشده‌اند.

 

منبع: وقت صبح
دیدگاه