دیوید بکام اعتراف کرد: وسواس عجیبی دارم!

دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلاست و این اختلال خسته‌اش کرده است.

ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی انگلیس فاش کرد اختلال خسته‌کننده‌اش باعث شده وقتی همه اعضای خانواده خوابیده‌اند، ساعت‌ها مشغول تمیز کردن و سازماندهی وسایل در خانه باشد.

بکام ۴۷ ساله در مستند نتفلیکس که در آینده‌ای نزدیک در دسترس خواهد بود، گفته: «حقیقت این است که وقتی همه خوابند، من دور خانه می‌چرخم و شمع‌ها را تمیز می‌کنم، چراغ‌ها را به یک ترتیب خاص روشن می‌کنم، مطمئن می‌شوم همه چیز تمیز باشد. متنفرم که صبح می‌آیم پایین و می‌بینم فنجان و بشقاب و کاسه روی میز است. من مومی که از شمع آویزان است را می‌برم، از دوده‌ای که دور جاشمعی است، متنفرم. می‌دانم، عجیب است.»

وقتی تیم فیلمبرداری می‌گویند آشپزخانه بکام‌ها چقدر تمیز است، او می‌گوید: «خیلی خوب تمیزش می‌کنم، صادقانه بگویم، فکر نکنم همسرم زیاد قدر این را بداند.»

در مقابل، ویکتوریا بکام، همسر او می‌گوید: «او خیلی بی‌عیب و نقص است.» و رو به دیوید می‌کند و می‌گوید «قدردان» او است.

ستاره سابق میلان و پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید این همه تمیز کردن برایش «خسته‌کننده» شده، اما ناچار به انجام آن است.

بکام قبلا هم درباره وسواسش حرف زده بود. او یک بار به دیلی میل گفته بود، لباس‌هایش را می‌شمرد و مجله‌ها را در یک خط می‌گذارد و آن‌ها را متقارن می‌چیند. او همچنین اعتراف کرد، یکی از دلایل اینکه همچنان تتو زده این است که به درد آن معتاد بوده است.

بکام همچنین در مصاحبه‌ای که سال ۲۰۰۶ با ITV داشت، گفته بود با وجود اینکه از وسواسش خسته شده، نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد: «من اختلال وسواس فکری-عملی دارم و باید همه چیز در خط‌های صاف باشد و یا همه چیز جفت باشد. قوطی‌های پپسی را در یخچال می‌گذارم و اگر یکی زیاد باشد، آن را در یک کشو یک جای دیگری می‌گذارم... همه چیز باید بی‌عیب و نقص باشد.»

 

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه