نامزد سابق پیکه با همیلتون رابطه دارد یا تام کروز؟/ شکیرا علاقه‌ای به رابطه با این دو ستاره ندارد!

در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال رابطه عاشقانه شکیرا با ستاره هالیوودی یا ستاره فرمول یک منتشر شد.

شکیرا در روزهای اخیر در جمع ستارگان ورزش و سینما دیده شده و شایعاتی مبنی بر یک رابطه عاشقانه احتمالی جدید را به راه انداخته است. آخر هفته گذشته، او با تام کروز در گرندپری میامی وقت گذراند و سپس با لوئیس همیلتون، راننده فرمول یک تیم مرسدس، به رستوران رفت و روز بعد با هم در قایق تفریحی دیده شدند.

چنین اخباری باعث شد تا طرفدارانش به این باور برسند که این خواننده کلمبیایی از دوران سخت پس از جدایی دردناکش از جرارد پیکه گذر کرده و آماده شروع رابطه جدیدی است. هواداران حتی در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به آهنگ جنجالی شکیرا، عبارت «شکیرا رنو توئینگو را با مرسدس عوض کرده» را وایرال کردند.

با این حال، طرفداران این خواننده کلمبیایی باید بیشتر منتظر بمانند تا او را در یک رابطه عاشقانه جدید ببینند، زیرا یک منبع نزدیک به شکیرا به «یواس ویکلی» گفت که این خواننده هیچ علاقه‌ای به رابطه با تام کروز ندارد. این منبع آگاه گفت: «شکیرا شایعات مربوط به خودش و تام کروز و نظرات کاربران را خوانده اما تمام این شایعات را مضحک می‌داند. او لحظات خوبی را با تام در فرمول یک سپری کرد، اما علاقه‌ای به رابطه با او ندارد. تام خیلی خوب بود و شکیرا از همراهی با او لذت می‌برد، اما در حال حاضر روی قرار ملاقات با او یا شخص دیگری تمرکز ندارد. او مشغله‌های زیادی دارد و در حال حاضر روی فرزندان و شغل خود تمرکز کرده است.»

و لوئیس همیلتون؟ در مورد دیده شدن او با همیلتون، منابع وبسایت خبری TMZ می‌گویند «هیچ رابطه عاشقانه‌ای بین این دو هم وجود ندارد و همه چیز دوستانه است». اینطور که معلوم است فعلا تا مدتی نامعلوم شکیرا مجرد خواهد بود.

 

دیدگاه