ماموریت غیرممکن؟

حمله هالند به یک رکورد باارزش رونالدو

ارلینگ هالند به 6 گل دیگر در لیگ قهرمانان نیاز دارد تا از رکورد گلزنی رونالدو در یک فصل لیگ قهرمانان پیشی بگیرد.

ارلینگ هالند از قبل می‌داند که بهترین گلزن در لیگ قهرمانان اروپا چه افتخاری است. او در فصل 21-2020 با پیراهن بروسیا دورتموند 10 گل زد و به آن دست یافت.

فوتبال

منچسترسیتی فردا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. بازی برگشتی که در آن ارلینگ هالند این فرصت را خواهد داشت تا تعداد گل‌های خود را در این تورنمنت که در حال حاضر 12 است را افزایش دهد.

این بازیکن نروژی همچنان فرصت این را دارد تا بیشترین گل را در یک فصل از لیگ قهرمانان به ثمر برساند. او به طور متوسط ​​بیش از یک گل در هر بازی می‌زند و هنوز هم می‌تواند یک بازی دیگر انجام دهد. کار هالند البته که دشوار است چون به 6 گل دیگر نیاز دارد.

فوتبال

رکورددار کریستیانو رونالدو در فصل 14-2013 با 17 گل برای رئال مادرید است. این بازیکن پرتغالی در فصل 16-2015 در آستانه پیشی گرفتن از رکورد خودش بود ولی روی عدد 16 ماند. فوق ستاره پرتغالی در فصل 18-2017 نیز 15 گل به ثمر رساند. کریم بنزما هم در سال گذشته 15 گل برای رئال به ثمر رساند که برخی از آنها در کامبک‌های تاریخی تیمش حیاتی بودند و باعث شدند رئال مادرید چهاردهمین لیگ قهرمانان اروپای خود را بالای سر ببرد. روبرت لواندوفسکی یکی دیگر از بازیکنانی است که با بایرن مونیخ در فصل 20-2019 به رکورد 15 گل در لیگ قهرمانان رسید.

یک یا دو بازی دیگر پیش روی هالند در لیگ قهرمانان خواهند بود و باید دید غول نروژی به رکورد رونالدو می‌رسد یا خیر.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه