افشاگری جدید مجری مشهور پرتغالی در مورد جورجینا

یک مجری مشهور پرتغالی، به تازگی ادعایی جدید را در خصوص زندگی مشترک کریستیانو رونالدو و نامزدش مطرح کرده است.

روابط جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو در چند هفته گذشته زیر ذرهبین قرار گرفته است. در حالی که این زوج مشهور عادت کرده اند که تیتر اخبار باشند، شایعات اخیر چندان با آنها مهربان نبوده است. اگرچه جورجینا اخیراً سعی کرد آتش این شایعات را خاموش کند، اما اخیراً گزارشی منتشر شده است که دوباره حاکی از شکاف در روابط رونالدو و جورجینا است.

طبق گزارش ها، جورجینا رودریگز دیگر نمی خواهد در عربستان سعودی زندگی کند. جورجینا در ابتدای سال جاری زمانی که رونالدو قراردادی تاریخی را با النصر امضا کرد به عربستان سعودی نقل مکان کرد. با این حال، دوراته سیوپا، مجری تلویزیون پرتغالی در برنامه «Manha CM» فاش کرد که جورجینا می خواهد دوباره نقل مکان کند. دوارته گفت: جورجینا رودریگس و فرزندان او در آنجا احساس راحتی نمی‌کنند.»

در همین حال، اظهارات دوارته توسط همکارش که از دوستان نزدیک مادر کریستیانو رونالدو است، رد شد. او در این خصوص گفت: « این درست نیست. آن‌ها اکنون در در عربستان سعودی احساس راحتی می کنند. جورجینا روز را در مرکز خرید می گذراند و  واقعاً آرام است. اگر احساس خوبی نداشت تمام روز در ریاض و مراکز تفریحی آن نمی‌گذراند.»

 

دیدگاه