با حضور در کلاسهای مربیگری

سرمربی آینده استقلال مشخص شد! (عکس)

کاپیتان سابق استقلال در کنار برخی از همبازیان خود به کلاس مربیگری رفته است.

دوره‌های کلاس مربیگری B آسیا در حالی برگزار می‌شود که یک چهره ویژه در بین شرکت‌کنندگان این کلاس به چشم می‌خورد: وریا غفوری.

وریا که فصل بیست و دوم را با فولاد آغاز کرده بود، در نیم فصل با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد و در شرایطی که شایعاتی پیرامون حضورش در تراکتور و پیکان وجود داشت، در نهایت با تیمی قرارداد نبست.

در روز پایانی پنجره زمستانی گفته می‌شد او با پیکان به توافق هم رسیده و قرار است به همراه رشید مظاهری راهی این تیم شود اما رشید قرارداد خود را امضا کرد و وریا بدون تیم ماند.

کاپیتان سابق استقلال البته هرگز از فوتبال خداحافظی نکرد اما به هر حال اکنون حضورش در کلاس مربیگری نشان می‌دهد که حداقل برای ورود به جرگه مربیان مقدمات را آماده می‌کند. نکته مهم این است که بسیاری از بازیکنان فوتبال نیز در اوقات فراغت و پس از پایان فصل، اقدام به حضور در این کلاسها می‌کنند.

باید دید او در نقل و انتقالات تابستانی به تیمی ملحق خواهد شد یا با خداحافظی از فوتبال به جمع مربیان جدید فوتبال ایران وارد می‌شود. البته او همچنان علاقه دارد در سطح اول فوتبال ایران بازی کند و به نظر از آمادگی بدنی خوبی هم برخوردار است.

نکته جالب اینکه او آخرین کاپیتان قهرمان تیم استقلال محسوب می‌شود و از این نظر، جایگاهی ویژه در بین طرفداران استقلال دارد و باید دید در آینده همچون امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و... موفق خواهد شد به نیمکت این تیم نیز برسد یا خیر.

وریا غفوری

 

منبع: ورزش3
دیدگاه