ستاره پرسپولیس هم مثل ستاره استقلال دعوت می‌شود

ستاره پرسپولیس هم مثل ستاره استقلال دعوت می‌شود

سعید صادقی با سروصدای فراوان و به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به تیم پرسپولیس پیوست.

او در ابتدای حضورش نتوانست آن طور که باید در ترکیب این تیم بدرخشد و به واسطه عملکرد متوسطش بعضا مورد انتقاد واقع می‌شد. این بازیکن خوش تکنیک بعد از دبل مقابل هوادار در هفته پنجم دیگر گلی نزد و درحالی که می‌رفت تا دور رفت لیگ برتر را با خاطره خوش ثبت اولین پاس گل به پایان برساند، در بازی هفته پانزدهم با نساجی دچار آسیب دیدگی شد تا هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست دهد.

سعید صادقی پس از پس از سپری کردن دوران مصدومیت، از هفته نوزدهم به ترکیب پرسپولیس بازگشت و در جریان برتری ۲-۱ سرخپوشان مقابل نفت آبادان ۲۶ دقیقه ای را در میدان بود تا گل محمدی تصمیم بگیرد مقابل هوادار از ابتدا به وی بازی دهد. اما این بار هم شانس با ستاره پرسپولیس یار نبود و آسیب دیدگی زانو اجازه نداد تا بیشتر از یک نیمه در ترکیب باشد. دومین مصدومیت فصل صادقی طولانی تر بود و بیش از دو ماه به طول انجامید تا این بازیکن دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم، جدال سخت بیرون از خانه مقابل تراکتور، دو بازی حساس مقابل سپاهان در دور برگشت لیگ و یک هشتم نهایی جام حذفی و همچنین تقابل با دیگر تیم اصفهانی یعنی ون پارس را از دست دهد. تعطیلات فیفادی بهترین فرصت برای آماده سازی صادقی بود و این بازیکن توانست از فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده کند و پرقدرت تر از قبل به میادین بازگردد.

او پس از اینکه مقابل مس رفسنجان به طور کامل بازی کرد، در هفته بیست و پنجم با یک شوت سر ضرب دروازه ملوان را باز کرد تا در برد تیمش سهم پررنگی داشته باشد. صادقی در این بازی یکی از بهترین نمایش‌های فصلش را ارائه داشت و بارها با فرارهای تند و تیز خود خط دفاعی حریف را آزار داد. در برابر مس هم یکی از خوب‌های پرسپولیس بود و با گل زودهنگام خود توانست زمینه برتری پرگل تیمش را فراهم آورد و... در ادامه با عملکرد درخشان خودش و گل‌هایی که به ثمر رساند یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس برای دبل قهرمانی بود.

سعید صادقی در مجموع ۶ گل در لیگ برتر برای پرسپولیس به ثمر رساند تا پس از مهدی ترابی (با ۷ گل زده) بهترین گلزن فصل این تیم باشد اما باز هم نتوانست نظر مثبت کادرفنی را به خود جلب کند. این در حالی است که امیرقلعه نویی سرمربی سابق گل گهر بیشترین شناخت را از سعید صادقی داشته و رؤیایی‌ترین فصل این بازیکن (لیگ بیست و یکم) زیر نظر او در تیم سیرجانی رقم خورده است.

یک منبع موثق و نزدیک به تیم ملی به خبرورزشی خبر داد: «سعید صادقی بازیکن قابلی است که حتما در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت خواهد شد. همان طور که مهدی قایدی دعوت شد و در شرایط کنونی امیرقلعه نویی ترجیح داد سایر گزینه‌ها را بسنجد اما او شناخت کافی از صادقی دارد و حتما در آینده از او دعوت به عمل خواهد آورد.»

 

دیدگاه