ستاره‌های منچسترسیتی و اینتر در استانبول فرود آمدند+ عکس

ستاره‌های منچسترسیتی آرام به نظر می‌رسند، اما بازیکن اینتر سعی دارد با ادعاهایش فشار روی آنها را افزایش دهد.

آندره اونانا ستاره اینتر، معتقد است که تمام فشارها روی منچسترسیتی در فینال شنبه لیگ قهرمانان اروپا است، اما با نگاه کردن به آنها اصلا نمی‌توان چنین تصوری داشت.

نشانه‌ای از دلهره و اضطراب در گروه گواردیولا دیده نمی‌شود. این مربی اسپانیایی در حالی که لبخند می‌زد با اعضای تیمش وارد استانبول شد و در بدو ورود با دسته گل از او استقبال شد. ستاره‌های تیمش پشت سر او از پله‌های هواپیما پایین آمدند در حالی که همگی تی‌شرت سفید یقه‌دار و شلوار جین آبی به تن داشتند. دیدار روز شنبه برای آنها فرصتی برای تکمیل تاریخ و کسب سه‌گانه پس از قهرمانی در لیگ برتر و شکست منچستریونایتد در فینال جام حذفی است.

 منچستر اینتر

منچستر اینتر

 

منچستر اینتر

منچستر اینتر

منچستر اینتر

منچستر اینتر

اونانا، دروازه‌بان اینتر، ترسی از رویارویی با ارلینگ هالند و هم‌تیمی‌هایش یا ضربات پنالتی در استانبول ندارد و می‌گوید تاریخ به نفع ایتالیایی‌هاست. اما از دید اکثر مردم برنده‌های سه‌بار لیگ قهرمانان اروپا شانس کمی برای پیروزی دارند و آنهایی که در تیم سیمونه اینزاگی هستند می‌دانند که با یک تیم باورنکردنی روبرو هستند.

اما اونانا چنین عقیده‌ای ندارد و می‌گوید: «چرا آرام نباشم؟ من ریلکس هستم. هیچ فشاری حس نمی‌کنم، ما اصلاً فشاری نداریم. می‌دانیم که کار آسانی نیست اما ما آنجا خواهیم بود. آنها از ما فشار بیشتری دارند، من آرامم. ما باشگاه بزرگی هستیم، بنابراین انتظارات زیادی وجود دارد. وقتی اینتر به فینال می‌رسد باید برنده شود. وقتی به این سمت ماجرا نگاه می‌کنید می‌بینید که ما ضعیف نیستیم زیرا تاریخ به جای ما صحبت می‌کند.»

 منچستر اینتر

اونانا در پاسخ به این سوال که در مورد احتمال رویارویی با هالند با ۵۲ گل چه احساسی دارد، افزود: «خیلی خوب. فوتبال همین است. در زندگی فقط از خدا می‌ترسم و او را در زمین نمی‌بینم. همه مثل هم هستند. آنها احتمالا بهترین تیم جهان هستند اما باید این را در روز شنبه نشان دهند. ما آنجا خواهیم بود تا از اینتر دفاع کنیم و به نمایندگی از اینتر، تاریخ‌سازی کنیم. کار آسانی نیست، اما آنها باید روز شنبه نشان دهند که بهترین هستند.»

تیم اینزاگی در خط دفاعی قوی است و به دنبال این است تا برای سیتی مشکل ایجاد کند. اگر آنها بتوانند بازی را به وقت اضافه و پنالتی ببرند، اونانا به گفته خودش آماده رویارویی با ضربات پنالتی است. او افزود: «پنالتی؟ خیلی خوب. من خیلی خوب هستم. من از رویارویی با کسی نمی‌ترسم. همه ما بازیکنان بزرگی هستیم و می‌دانیم که چگونه در فینال بازی کنیم. ما آنجا خواهیم بود، برای ما سخت خواهد بود و همچنین برای آنها.»

منچستر اینتر

دیدگاه