بمب جدید علیرضا منصوریان، دستیار مورینیو در فولاد!

با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.

این روزها علیرضا منصوریان به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای حضور موفق در لیگ بیست و‌ سوم است و به همین دلیل برنامه ویژه‌ای برای تقویت خطوط مختلف از جمله دفاعی، میانی و هجومی دارد.

با این حال آنطور که خبر می‌رسد با تصمیم سرمربی فولادی‌ها، به جز تقویت لیست بازیکنان این تیم، تقویت کادر فنی و ارتقای سطح کیفی در این پست مورد توجه منصوریان قرار گرفته است.

در همین راستا شنیده می‌شود که سرمربی فولاد، با توجه به ارتباط نزدیک با دوستان و همبازی‌های سابق خود در اروپا، تصمیم گرفته شرایط و فضای جدیدی را در حرفه‌اش ایجاد کند. به همین علت او در جلسه‌ای که با حبیب رضایی، رئیس هیئت مدیره و حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد، داشته، درخواست جذب یک دستیار سرشناس و باتجربه اروپایی را ارائه کرده که مورد موافقت قرار گرفته است.

علیرضا منصوریان

منصوریان قصد دارد یک مربی که سابقه حضور در کنار ژوزه مورینیو به عنوان دستیار اول و کار در فوتبال سطح اول اروپا را داشته به کادر فنی فولاد اضافه کند و در کنار خود از او استفاده کند.

به نظر می‌رسد منصوریان به دنبال جذب دستیاری است که هم تراز اول باشد و هم برای کادر فنی و بازیکنان خروجی مثبت داشته باشد. موضوعی که نشان می‌دهد سرمربی فولاد علاوه بر دانش‌افزایی برای دستیارانش به دنبال ارتقای سطح کیفیت فنی و تاکتیکی بازیکنان تیم خود است. باشگاه فولاد قصد دارد در چند روز آینده از دستیار جدید منصوریان رونمایی کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه