استقلال سقف قرارداد برای بازیکنانش تعیین کرد

باشگاه استقلال سقف مشخصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مدنظرش تعیین کرد.

 

جواد نکونام دیروز شنبه نخستین جلسه مهم کاری با حجت کریمی، سرپرست باشگاه و علی امیری، قائم مقام استقلال برگزار کرد و درباره کلیات فعالیت‌شان در نقل و انتقالات تابستانی به صحبت پرداخت، ولی در مورد جزئیات بحثی انجام نداد و صرفا لیست بازیکنان تحت قرارداد آبی‌ها به وی ارائه شد.

سرمربی جدید استقلال در جلسه با مدیران این باشگاه، لیست بازیکنانی که تحت قرارداد هستند را دریافت کرد و بررسی لازم را انجام داد تا نفرات مدنظرش را حفظ کند و از روز یکشنبه وارد بحث مبلغ قرارداد آن‌ها شود تا اصلاحیه‌های لازم در این باره انجام بگیرد.

تعدادی از بازیکنان استقلال ازجمله سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدزبیر نیک‌نفس، مهدی قایدی، محمد محبی و ... قراردادشان تمام شده که احتمال قطع همکاری با تعدادی از آن‌ها وجود دارد، اما در این بین جواد نکونام روی برخی از نفرات فصل قبل هم نظر مثبت دارد که امروز یکشنبه شخصا به همراه حجت کریمی با آن‌ها گفتگو خواهد کرد تا شرایط آن‌ها را برای ادامه همکاری مطلع شود.

جواد نکونام امروز با بازیکنان مدنظرش در باشگاه استقلال گفتگو خواهد کرد که در این جلسه، یک نکته مهم را به آن‌ها اعلام می‌کند؛ اینکه سقف قرارداد آبی‌پوشان در فصل جدید متفاوت از سال گذشته یا قراردادی که امضاء کرده‌اند، خواهد بود.

سرمربی استقلال در جلسه با نفرات مدنظرش اعلام می‌کند که سقف قرارداد این باشگاه در فصل جدید نهایتا ۱۵ میلیارد تومان است و به هیچ عنوان این رقم افزایش نخواهد داشت؛ حتی برای ملی‌پوشان و ستاره‌های شاخص.

نکونام همچنین به بازیکنانی که برای فصل ۰۳-۱۴۰۲ قرارداد دارند و در لیست او هستند، تاکید می‌کند که اگر رقم قراردادشان بالاتر از سقف ۱۵ میلیارد تومان است، باید این مبلغ را کاهش بدهند و در صورتی که موافق این مسئله نیستند، می‌توانند از جمع آبی‌پوشان جدا شوند که این تصمیم قطعی است.

در این شرایط که برخی باشگاه‌های لیگ برتری و مدعیان هزینه‌های بیشتری انجام می‌دهند و رقم قرارداد بازیکنان‌شان را بالاتر از ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌اند، استقلال تصمیم گرفته رقم مشخصی با تعیین سقف در نظر بگیرد و نکونام هم در جلسه امروز یکشنبه به بازیکنان خود تاکید خواهد کرد نهایتا می‌توانند این دستمزد را بگیرند که البته این رقم هم برای همه نفرات نخواهد بود!

منبع: ورزش سه
دیدگاه