تاریخ اولین بازی مسی در آمریکا لو رفت

مالک اینتر میامی تاریخ اولین بازی لیونل مسی با پیراهن این تیم را تایید کرد.

خورخه ماس، مالک اینتر میامی، طبق گزارشات، تاریخ اولین بازی لیونل مسی برای این تیم را تایید کرده و این باشگاه برای ورود بازیکن آرژانتینی آماده می‌شود.

مسی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ فرانسه، در حال نهایی کردن جزئیات نهایی پیش از پیوستن به اینترمیامی است.

به گزارش میرر، ماس، مالک اینتر میامی، بازی مقابل تیم مکزیکی کروز آزول در 21 جولای را به عنوان اولین بازی لیونل مسی انتخاب کرده است.

ماس در یک جلسه خصوصی تایید کرد که مسی در این دیدار برای اینترمیامی حضور خواهد داشت.

 مسی

بازی در استادیوم DRV PNK در فلواریدا در مرحله گروهی جام لیگ‌ها برگزار می شود که تیم هایی از لیگ حرفه‌ای آمریکا و لیگ مکزیک در آن حضور دارند.

در میان علاقه طرفداران برای تماشای اولین بازی احتمالی مسی، بلیت‌ها در وب‌سایت‌های فروش مجدد تا 20 هزار دلار فروخته می‌شد.

ماس در اوایل این ماه اعتراف کرده بود که اینتر میامی باید اقدامات امنیتی خود را بیشتر کند تا با استقبال شدید از تماشاگران برای اولین بازی مسی غافلگیر نشوند.

تا به امروز باشگاه اینتر میامی هنوز هیچ گونه تاییدیه‌ای مبنی بر حضور مسی در این بازی منتشر نکرده زیرا این بازیکن 35 ساله هنوز تا اول جولای با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. انتظار می‌رود که فوق ستاره آرژانتینی در چند هفته آینده انتقال خود به آمریکا را تکمیل کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه