سرمربی‌های لیگ برتر معلوم شدند/ 9 تغییر و 7 چهره جدید

16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.

تا عصر دیروز،  14 تیم لیگ برتری تکلیف نیمکت خود را برای فصل جدید مشخص کرده و دو تیم ملوان و پیکان هنوز سرمربی جدید را انتخاب نکرده بودند. این دو باشگاه نیز امروز در راستای انتخاب سرمربی جدید گام برداشتند و حالا همه تیم‌های حاضر در لیگ بیست و سوم با انتخاب سرمربی در راستای آماده سازی بهتر گام برمی‌دارند.

در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر 7 تیم بودند که دست به نیمکت خود نزدند. پرسپولیس(یحیی گل‌محمدی)، سپاهان (ژوزه مورایس)، تراکتور (پاکو خمس) ، فولاد ( علیرضا منصوریان)،  نفت آبادان (عبدالله ویسی)، شمس آذر قزوین (سعید دقیقی) و استقلال خوزستان (سیروس پورموسوی) 7 تیمی بودند که با همان سرمربیانی کار را شروع می‌کنند که سال قبل فصل را به اتمام رساندند. در این بین دقیقی و پورموسوی پارسال از لیگ یک تیم خود را به لیگ برتر آوردند و حالا در این دسته هم کار می‌کنند.

نکته قابل توجه جابه‌جایی برخی مربیان لیگ برتری بین تیم‌ها بود. سرمربیانی که چند سالی است در چرخه مربیگری لیگ برتر حضور دارند، تیم های خود را تغییر دادند و فصل جدید را در تیم تازه شروع می‌کنند. سیدمجتبی حسینی، مهدی تارتار، ساکت الهامی، محمد ربیعی و سیدمهدی رحمتی 5 سرمربی بودند که تیم‌های خود را برای فصل جدید تغییر دادند.

همچنین لیگ برتر امسال نسبت به فصل گذشته شاهد حضور چهره‌های جدیدی خواهد بود. جواد نکونام (استقلال)، مارینوس اوزونیدیس(گل‌گهر)، سعید دقیقی( شمس‌آذر)، سیروس پورموسوی(استقلال خوزستان)، محمود فکری( هوادار) و رسول خطیبی (پیکان) مربیانی هستند که نسبت به پایان فصل گذشته به لیگ برتر اضافه شده‌اند.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه