بازارگرمی پپ برای دکلان رایس

یک نظریه عجیب وجود دارد که آرتتا از گواردیولا خواسته برای دکلان رایس پیشنهاد بدهد تا بازار خرید این بازیکن داغ شود.

 آرسنال در بازار نقل و انتقالات تابستانی سخت به دنبال دکلان رایس است تا با جذب کاپیتان وستهم، خط میانی خود را تقویت کند. تاکنون وستهم دو پیشنهاد آرسنال را برای رایس 24 ساله رد کرده است.

در این میان، منچسترسیتی هم برای خریدن هافبک تیم ملی انگلیس وارد رقابت شده و پیشنهادی 90 میلیون پوندی داده که وستهم آن را رد کرده است اما ورود سیتی به این انتقال، به طور کلی موقعیت آرسنال را برای خرید رایس به خطر انداخته است.

حالا اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس تئوری عجیب و غریبی را در این باره مطرح کرده است. او که مدیر ورزشی تیم زنان استون ویلا و انجل سیتی آمریکا بوده، می‌گوید میکل آرتتا، مربی آرسنال از پپ گواردیولا خواسته تا برای دکلان رایس پیشنهاد قلابی بدهد تا بازار این بازیکن داغ شود و روسای آرسنال مجبور شوند سریع‌تر برای خرید این بازیکن اقدام کنند.

 پپ در نقش نفوذی آرتتا: همه‌چیز صحنه‌سازی است!

او گفت: «فکر می‌کنم اینجا کلی بازی موش و گربه راه افتاده است. من خودم به عنوان مدیر ورزشی خیلی این کار را می‌کردم و به یک باشگاه بزرگ زنگ می‌زدم و می‌گفتم: "می‌شود یک پیشنهاد برای این بازیکن بدهید؟" و این باعث می‌شد مالک باشگاه من پیشنهاد بالاتری بدهد.

فکر نکنم منچسترسیتی واقعا دکلان رایس را بخواهد. فکر می‌کنم اتفاقی که دارد می‌افتد این است که میکل آرتتا به پپ زنگ زده و گفته: "گوش کن، آرسنال می‌خواهد کم‌کم قیمت را بالا ببرد. اگر یک پیشنهاد بالاتر بدهی، مالک باشگاه من را هل می‌دهد." این کار هم سرعت را بالا می‌برد و هم قرارداد را نهایی می‌کند.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار