چالش باورنکردنی حسینی در تیم جدید! + عکس

سرمربی جدید آلومینیوم اراک کار سختی برای ساختن یک تیم جدید برای شروع لیگ برتر دارد.

سید مجتبی حسینی در حالی هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته و تمرین امروز تیمش را برای دومین جلسه متوالی زیر نظر داشت که نسبت به فصل گذشته تقریبا ۱۰ بازیکن اصلی از این تیم جدا شده‌اند و این مربی سابق پیکان و ذوب‌آهن کار سختی برای ساخت کامل یک تیم منهدم شده دارد.

تا این لحظه حسین پورحمیدی، محمود قائدرحمتی، سید محمداحسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، محمدرضا آزادی و مصطفی احمدی به طور قطعی از این تیم جدا شده‌اند و گفته می‌شود میلاد فخرالدینی، سید مهران موسوی و ... نیز از این تیم رفتنی هستند تا این شرایط عجیب تیم لیگ برتری کار حسینی را سخت کند.

البته سید مجتبی حسینی که دو سال قبل نیز چنین شرایطی را تجربه کرده و یک تیم کامل و البته جوان در پیکان ساخته و وارد لیگ برتر کرده بود، حالا هم در وضعیت تقریبا مشابه و حتی بدتر از قبل در آلومینیوم اراک مواجه شده که امیدوار است بازهم از این چالش سخت، سربلند بیرون بیاید و بتواند جایگاه خوبی برای این تیم به دست بیاورد.

 سید مجتبی حسینی1

حسینی که تفکر خاص و متفاوتی نسبت به سایر مربیان دارد و کار با جوانان و معرفی آنها در لیگ برتر را اولویت قرار می‌دهد، به دنبال استفاده از بازیکنانی است که زیر نظر خودش به تجربه بیشتری رسیده‌اند و حالا می‌توانند در لیگ برتر خودنمایی کنند و به فوتبال ایران معرفی شوند؛ مهره‌هایی که شکل متفاوتی به آلومینیوم نسبت به سه فصل اخیر خواهند داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار