نیوکسل آماده شکستن رکورد نقل و انتقالات

نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

با سرمایه گذاری عربستان در نیوکسل، این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی امسال دست روی بازیکنانی می‌گذارد که در نهایت می‌تواند منجر به درخشش این تیم در فصل آینده شود.

این باشگاه انگلیسی به عقد قرارداد با ساندرو تونالی بسیار نزدیک شده و با توجه به علاقه ادی هاو به جذب این بازیکن، انتطار می‌رود او با قراردادی به ارزش 55 میلیون پوند به این تیم بپیوندد. نکته مهم اینکه نیوکسل در حال حاضر با این بازیکن به توافق رسیده است و دو باشگاه در تلاش هستند تا مراحل نهایی معامله را به سرعت طی کنند.

با اعلام اسکای اسپورت، تونالی برای انتقال به نیوکسل برای یک دوره 6 ساله به توافق رسیده است؛ قراردادی که می‌تواند او را به دومین بازیکن گران قیمت تاریخ باشگاه تبدیل کند.

نیوکسل همچنین قصد دارد جیمز مدیسون را هم از لسترسیتی به خدمت بگیرد اما برای جذب این بازیکن باید با تاتنهام رقابت کند و به همین دلیل به صورت همزمان خود را آماده مذاکره با گزینه‌های جانشین هم می‌کند.

یکی از گزینه‌های نیوکسل برای جایگزینی مدیسون، دومینیک سوبوسلای، ستاره لایپزیش، است اما این بازیکن مجارستانی هم یک بند در قرارداد خود دارد که باعث تمدید آن تا تابستان 2026 می‌شود و رقم فسخ آن نیز 61 میلیون پوند است.

در بخش دفاعی، نیوکسل برای جذب مارک گوئهی، مدافع کریستال پالاس، با آرسنال رقابت می‌کند اما به گفته سان، این باشگاه باید بیش از 45 میلیون پوند بپردازد تا این ملی‌پوش انگلیسی را در اختیار بگیرد.

به نقل از نشریه دیلی میل، نیوکسل همچنین علاقه‌مند به جذب آنتونی رابینسون، مدافع فولام است و برای جذب این بازیکن هم با مارسی، منچسترسیتی و میلان وارد رقابت خواهد شد.

این باشگاه همچنین نگاهی هم به سادیو مانه، ستاره سنگالی دارد که با مشکلاتی که در بایرن مونیخ پیدا کرده، اخباری پیرامون بازگشتش به لیگ برتر مطرح می‌شود.

با اعلام نشریه تایمز، بازیکنانی هم هستند که تردیدهایی در مورد ادامه حضور آنها در نیوکسل وجود دارد؛ از‌جمله آلن سنت ماکسیمین که متنی احساسی را در حساب کاربری خود منتشر کرده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه