دادگاه فوتبالیستی که با ماشین پرواز کرد

دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفیان کیین، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.

این سانحه روز دهم فروردین در شهر لیژ بلژیک رخ داد و طی آن سفیان کیین که با سرعت غیرمجاز در حال رانندگی بود بعد از ورود به یک دور برگردان از مسیر خود منحرف شد. او پروازی ترسناک را طی این سانحه تجربه کرده و با شکستن دیوار یک سالن ورزشی در کف آن جا فرود آمد!

کیین بلافاصله برای مداوا راهی بیمارستان شد اما این پایان داستان نبود. او محکوم به رانندگی در حالت غیرعادی است. در آزمایش های بعد از حادثه، الکل در خون این بازیکن 25 ساله مشاهده شده است.

پلیس برای بررسی این سانحه غیرعادی پرونده ای تشکیل داد. اولین جلسه دادگاه برای بررسی این پرونده با حضور کیین برگزار شد تا او توضیحات خود را ارائه کند. قاضی پرونده بعد از شنیدن اظهارات متهم تصمیم گیری را به 10 رو بعد در جلسه دوم دادگاه موکول کرد.

 دادگاه فوتبالیستی که با ماشین پرواز کرد1

کیین در اظهارات اولیه خود به رانندگی در حالت غیرعادی اعتراف کرده و مدعی شده که فقط یادش می آید که حالش بد شده و لحظه تصادف را به یاد نمی آورد. او در جلسه اول دادگاه سعی کرد میزان هوشیاری خود در رانندگی را عادی جلوه داده و با اشاره به حضورش در انجمن های خیریه و کمک به معلولین نظر دادگاه را جلب کند.

کیین بعد از دادگاه گفت: "زندگی کردن در این شرایط سخت است چرا که خیلی ها تخت تاثیر موضوع قرار گرفته اند. خوشبختانه من به کسی آسیب نزده و مرتکب قتل نشده ام. البته مسئولیت این اتفاق را گردن می گیرم و باید با آن کنار بیایم. می خواهم به همه ثابت کنم که حق با من است. حرف هایم را زدم و منتظر رای دادگاه هستم. با این وجود تاکید می کنم که گناهی ندارم."

دادگاه فوتبالیستی که با ماشین پرواز کرد2

منبع: ورزش3
دیدگاه