ستاره محبوب چلسی بدون تیم ماند

ویلیان، ستاره سابق چلسی که فصل گذشته در فولام بازی می‌کرد، به شکلی غیرمنتظره بدون تیم ماند و حالا به عنوان بازیکن آزاد باید به دنبال یک تیم جدید باشد.

ویلیان، وینگر برزیلی 34ساله، که سابقه‌ای طولانی از حضور در چلسی داشت و بین هواداران این تیم بسیار محبوب بود، فصل گذشته بعد از مدتی دوری به فوتبال انگلیس برگشت و با قراردادی یک‌ساله بازیکن فولام شد.

ویلیان برای فولام 27 بازی انجام داد و در این مدت 5 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داد. هواداران فولام هم مثل هواداران چلسی از ویلیان کاملا راضی بودند تا جایی که او در پایان فصل با رای آنها به عنوان بهترین بازیکن فصل فولام انتخاب شد.

همه انتظار داشتند فولام قرارداد ویلیان را تمدید کند و گفته می‌شد امضای قرارداد باقی‌مانده که فرمالیته است و دو طرف به توافق قطعی رسیده‌اند. اما امروز به شکلی غیرمنتظره اعلام شد که قرارداد ویلیان تمدید نشده و او حالا بازیکن آزاد است.

ویلیان1

روزنامه سان می‌گوید این ویلیان بوده که روز جمعه در آخرین مذاکرات با تمدید قراردادش مخالفت کرده، چرا که از دستمزد پیشنهادی این باشگاه رضایت نداشته است.

این روزنامه می‌گوید ویلیان در حال حاضر مشغول مذاکره با چند باشگاه لیگ برتری است. هواداران چلسی که این ستاره برزیلی را دوست دارند در شبکه‌های اجتماعی به شدت خواهان اقدام سریع تاد بولی و دیگر مدیران برای به خدمت گرفتن ویلیان هستند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه