فسخ قرارداد بیرانوند ، عصبانیت یحیی از درویش را مضاعف کرد

یحیی گل‌محمدی که از اتفاقات پیرامون باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی حسابی شاکی است قرار است امروز در جلسه هیات مدیره این باشگاه که با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود شرکت کند.

 

در شرایطی که پیش از این قرار بود تمرینات پرسپولیس برای لیگ بیست و سوم از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شود اما این اتفاق به دلیل اعتراض بازیکنان این تیم نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان رخ نداد و در این مدت باشگاه هج نتوانست انتظارات یحیی در نقل و انتقالات را برآورده کند تا عصبانیت سرمربی قرمزها را به دنبال داشته باشد.

سوژه جدید ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس، حل نشدن مشکل علیرضا بیرانوند بوده که باعث شده دروازه‌بان ملی‌پوش قرمزها امروز صبح قراردادش را با این تیم فسخ کند و همانطور که در جریان هستید اخباری درباره پیوستن او به استقلال منتشر شده است.

علاوه بر این موضوع، عدم توافق با دستیاران ایرانی یحیی (کریم باقری، مهرداد خانبان و محمد عسگری) یکی دیگر از مواردی است که موجب ناراحتی سرمربی قرمزها شده و علیرغم درخواست کتبی سرمربی این موضوع تاکنون رخ نداده است.

با توجه به این اتفاقت رخ داده یحیی گل‌محمدی قرار است امروز در جلسه هیات مدیره حضور یافته و با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره درباره خواسته‌هایش و انتظاراتی که دارد اتمام حجت کند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار