مطرح شدن اسم یک دروازه‌بان دیگر در پرسپولیس به بیرانوند برخورد؟!

در حالی که به نظر میرسد پیشنهاد وسوسه کننده استقلال عامل جدایی او از پرسپولیس باشد اما شایعه دیگری نیز به راه افتاده و گفته می‌شود دلخوری بزرگ علیرضا بیرانوند جایی اتفاق افتاده که مدیرعامل باشگاه، نام دروازه‌بان دیگری را به عنوان گزینه ایده‌آل پرسپولیس مطرح‌ کرده است.

به تازگی مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در مصاحبه ای پرده از راز فسخ قرارداد دروازه بان ملی پوش پرسپولیس برداشته و گفته است: «آقای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس احترام گذاشت اما از سوی برخی افراد احترام ندید و واقعیت بی احترامی هم کردند و با یک سری بازیکنان قیاسش کردند و حق و حقوقش را ندادند. اگر باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذاشت، چرا بعد از دو نوتیس حق و حقوقش را واریز نکرد؟ احترام باید عملی باشد. بازیکنی که در تیم قهرمان بوده و این همه زحمت کشیده، چرا باید به او بی احترامی شود؟ مبلغش که بسیار پایین است و من کاری به این موضوع ندارم. همچنین در جلسه آنها اسم دروازه‌بان دیگری آوردند که اصلا گفتند ما باید از روز اول فلانی را می‌گرفتیم و ایشان را نمی‌گرفتیم و این صحبتها انجام شد. با احترام به همه، شرایط و موقعیت بیرانوند در فوتبال ایران کاملا مشخص است. ببینید که بیرانوند چقدر از جام جهانی درآمد آورد برای پرسپولیس، او برای جدایی از پرسپولیس رقم رضایتنامه پرداخت کرد و الان هم درخواست غیرمنطقی ندارد.»

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که منظور وکیل علیرضا بیرانوند از آوردن اسم گلر دیگر از سوی مدیرعامل پرسپولیس امیر عابدزاده بوده است.

جالب آن که ماجرای فسخ یک طرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس درست در روزهایی رقم خورد که قرارداد امیر عابدزاده با باشگاه پونفرادینا به پایان رسیده و او بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

 

دیدگاه