کنعانی: اگر دنبال پول بودم به پرسپولیس نمی‌آمدم

کنعانی‌زادگان نخستین مصاحبه خود را پس از بازگشت به پرسپولیس انجام داد.

حسین کنعانی‌زادگان در بازگشت به پرسپولیس پس از ثبت قراردادش با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. او در ابتدا بیان کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که دوباره برگشتم، خیلی خوشحالم که آمدم‌. آدم وقتی یک‌ خانه‌ با عشق و محبت دارد، معلوم است هرچه بدهند نمی‌تواند آن را عوض کند. من خوشحالم که به خانه خودم برگشتم و از شما ممنونم که اینجا آمدید. یک سری حواشی به وجود آمده بود که دوست داشتم بگویم. یک حرف‌هایی بود که می‌گفتند حسین کنعانی دارد بازارگرمی می‌کند در صورتی که اصلا چنین چیزی وجود نداشت و همه از پیشنهادات من باخبر بودند. از تیم‌های دیگر تشکر می‌کنم و برای‌شان احترام قائلم. من وقتی جدا شدم هم صادقانه گفتم که خانه اول و آخرم پرسپولیس است و هرموقع برگردم جز پرسپولیس نمی‌توانم جای دیگری را انتخاب کنم. اگر من دنبال پولی چیزی بودم هیچ وقت به پرسپولیس نمی‌آمدم! الان خوشحالم که کنارتان هستم.

او در مورد حضور گولسیانی و پورعلی‌گنجی در خط دفاع پرسپولیس گفت: فرق نمی‌کند ما پرسپولیس هستیم و ۲۰ میلیون هوادار پشت‌مان است و فرقی ندارد چه کسی بازی می‌کند. چه یک دقیقه بازی کنم و چه نود دقیقه، مهم موفقیت پرسپولیس است. ما یک کار نیمه تمام داریم که تا یک قدمی‌اش رفتیم و انشاالله امسال آن را تمام کنیم و قهرمان آسیا بشویم.

کنعانی در مورد تاثیر گل‌محمدی در بازگشتش به اردوگاه سرخ گفت: حقیقتش وقتی قراردادم در قطر تمام شد با من تماس گرفتند و صحبت کردم. پیشنهاداتی از قطر، امارات و عربستان داشتم ولی چون قبلا قول داده بودم برگشتم. به آقا یحیی هم گفته بودم هرموقع برگردم تیم دیگری را انتخاب نمی‌کنم.

 حسین کنعانی‌زادگان1

این مدافع در مورد استقبال هواداران پرسپولیس گفت: هواداران همیشه به من لطف دارند و من هیچ کم و کسری در زمین نمی‌گذارم. اگر سرم بشکند، رباط بدهم و هر اتفاقی بیفتد بلند می‌شوم و برای پرسپولیس می‌جنگم. من هرچه دارم از پرسپولیس است و افتخار می‌کنم که این پیراهن را می‌پوشم. هواداران جز قهرمانی آسیا به هیچ چیز فکر نمی‌کنند.

حسین کنعانی‌زادگان2

او در مورد اهدای گوشی موبایل به یک هوادار خردسال پیش از ورودش به باشگاه گفت: من دیدم آن بچه ناراحت است و خبرنگاران به من اطلاع دادند که گوشی‌اش را جلوی در زدند. من دوست ندارم هیچ هواداری چه کوچک و چه بزرگ ناراحت بشود و وقتی دیدم اشک می‌ریزد برایم خیلی سخت بود و وظیفه‌ام بود.

کنعانی در مورد تاثیر حضورش در لیگ برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی گفت: همیشه گفته‌ام که پرسپولیس و استقلال وقتی خوب باشند، تیم ملی قوی‌ای داریم. من از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و می‌دانم که زحمت می‌کشند و بازیکنان خارج و داخل کشور را آنالیز می‌کنند. امیرخان انتخاب خوبی بود. روز اولی که صحبت کردند شناخت کافی داشتند چون پرافتخارترین مربی در ایران هستند. خوشحالم که امیر قلعه‌نویی آمده و می‌دانم که نتیجه می‌گیریم و تا فینال آسیا می‌رویم و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

کنعانی در مورد اینکه پیش‌تر کری‌های زیادی برای رقیب می‌خواند و آیا این رویه را ادامه می‌دهد یا نه، گفت: من برای همه هواداران رقیب احترام قائلم. من برایم مهم‌ترین چیز خوشحالی هواداران خودمان است و انشاالله با آن خوشحالی معروفم همیشه آنها را خوشحال کنم.

حسین کنعانی‌زادگان3

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار