هری‌کین و امباپه سوهان روح شده‌اند

امانوئل پتی از کیلیان امباپه و هری کین به خاطر شایعات فراوان در مورد آینده‌شان به شدت انتقاد کرد.

 هری کین تصمیم گرفته به دوران حضورش در تاتنهام خاتمه دهد و قصد دارد به تیمی ملحق شود که بتواند تجربه جدیدی در آن به دست آورد و جامی کسب کند. 

پیش از این گفته می‌شد که مقصد مورد علاقه او منچستریونایتد است تا بتواند همچنان به حضورش در انگلیس ادامه دهد و مشکل زیادی برای جابجایی خصوصا به خاطر خانواده‌اش نداشته باشد. 

امباپه

اما دنیل لوی، مدیر تاتنهام، تمایل نداشت این بازیکن را به یکی از رقبای مستقیم در لیگ برتر بفروشد و همین کار را برای شیاطین سرخ دشوار کرد تا شانس بایرن مونیخ بیش از پیش افزایش پیدا کند.

این اتفاق جدیدی برای تاتنهام نیست و تقریبا هر تابستان با شایعات جدایی کاپیتان تیمش مواجه می‌شود. شرایط او از این جهت شبیه کیلیان امباپه در پی اس جی است.

tasbmgmf

امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، ضمن انتقاد از کین گفت: «وضعیت هری کین من را به یاد کیلیان امباپه می‌اندازد. هر تابستان شایعات جدایی کین شنیده می‌شود دقیقا مثل امباپه که همیشه گمانه زنی‌ها در مورد جدایی اش از پی اس جی بر سر زبان هاست.»

پتی ادامه داد: «هواداران پی اس جی از امباپه گلایه دارند و تاتنهامی‌ها نیز از شایعات جدایی کین به ستوه آمده اند. من حق را به هواداران تاتنهام می‌دهم. کین برای یک بار هم که شده باید صراحتا بگوید که می‌خواهد بماند یا قصد جدایی دارد. او باید تکلیف خودش و هواداران را روشن کند.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه