شماره ۱۰ با پرسپولیس‌ یک‌ساله بست!

میلاد سرلک قرارداد خود را به مدت یک‌ فصل دیگر با‌ پرسپولیس تمدید کرد.

میلاد سرلک هافبک دفاعی شماره ۱۰ پرسپولیس که امروز راهی باشگاه پرسپولیس شده بود، لحظاتی پس از خروج درویش، از ساختمان باشگاه خارج شد و خبر از امضای قرارداد جدید با پرسپولیس داد.

سرلک در حالی قرارداد خود را با پرسپولیس به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد که با کت و شلوار سفید رنگ و استایل خاص، یکی از جالب‌ترین تصاویر را در دفتر رضا درویش به ثبت رساند و البته بعد از امضای قرارداد جدید نیز حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد.

او به سرعت ساختمان باشگاه را به محل تمرین قرمزها ترک کرد تا اولین جلسه تمرینی پیش فصل خود را در تمرینی که قرار است با حضور خبرنگاران برگزار شود، به انجام برساند.

نکته مهم در مورد میلاد سرلک اینکه او با پایان لیگ برتر برای یک سفر خارجی از کشور بیرون رفته بود و تا سه شنبه هفته گذشته نیز در مسافرت به سر می‌برد و در حالی که بسیاری تصور می‌کردند به جمع بازیکنان لژیونر ملحق خواهد شد، او تصمیم خود برای امضای قرارداد با پرسپولیس را نهایی کرد.

میلاد سرلک1

میلاد سرلک در سه فصلی که پیراهن پرسپولیس را برتن داشت، 109 بازی در این تیم انجام داد و حالا فرصت این را خواهد داشت تا حتی به جمع 150 تایی‌های تاریخ پرسپولیس اضافه شود.

با تمدید قرارداد او، حالا پرسپولیس سه هافبک دفاعی در فهرست خود خواهد داشت و به این ترتیب پرونده جذب سعید عزت‌اللهی نیز بسته می‌شود.

میلاد سرلک2

میلاد سرلک بیستمین بازیکن بزرگسال فهرست پرسپولیس است و باتوجه به تمدید قرارداد این بازیکن، یک نفر باید از لیست بزرگسالان کنار گذاشته شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه