من و این همه خوشبختی محاله!

خوشحالی زایدالوصف نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، از دیدار با دو ستاره بزرگ تیمش کریم بنزما و انگولو کانته خبرساز شد.

نونو اسپریتو سانتو، مربی پرتغالی، که در گذشته سابقه هدایت تیم‌هایی مثل تاتنهام و ولوورهمپتون را داشت در حال حاضر در عربستان هدایت قهرمان فصل گذشته لیگ این کشور الاتحاد را بر عهده دارد.

تیم اسپریتو سانتو امسال تابستان در موج فعالیت گسترده عربستان در نقل و انتقالات حضور داشت و ستاره‌های مشهوری که مهم‌ترین آنها کریم بنزما و انگولو کانته بودند را به خدمت گرفت. اسپریتو سانتو امروز نشان داد از اینکه فصل آینده می‌تواند با چنین فوتبالیست‌هایی کار کند چقدر خوشحال است.

 کریم بنزما

سه خرید بزرگ الاتحاد یعنی کریم بنزما، انگولو کونته و ژوتا امروز برای اولین بار به دیدار سرمربی فصل آینده‌شان نونو اسپریتو سانتو رفتند. این مربی پرتغالی به محض ورود به رختکن به سمت این سه بازیکن رفت و با خوشحالی عجیبی آنها را در آغوش گرفت و ورودشان به الاتحاد را خوشامد گفت.

این رفتار سرمربی الاتحاد با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. یک کاربر می‌گوید: "مربی الاتحاد نمی‌تواند خوش‌شانسی‌اش را باور کند." کاربر دیگری نوشت: "نونو احتمالا وقتی بنزما را بغل کرد چند قطره اشک ریخته است." و کاربر دیگری می‌گوید: "شرط می‌بندم نونو فکرش را هم نمی‌کرد در دوران مربی‌گری‌اش بتواند مربی بنزما و کانته بشود."

کریم بنزما

منبع: ورزش3
دیدگاه