تکمیل پازل سپاهان با سه بازیکن

تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد جذابی داشته و تاکنون 6 بازیکن جدید را به خدمت گرفته است.

سپاهان که براساس اندیشه‌های ژوزه مورایس دست به تغییر در ترکیب خود زده است، سعی داشته نقاط ضعف سال گذشته را برطرف کرده تا بتواند با نیرویی دوچندان در مسابقات به میدان برود.

زردپوشان اصفهانی فصل گذشته یکی از بهترین خطوط حمله خود را داشتند اما در چند دیدار حساس نتوانستند به گل برسند تا امتیازات حیاتی را در راه قهرمانی از دست رفته ببینند.

از همین رو تمرکز سپاهان روی خط حمله بوده است و با رویکرد تقویت دست به جذب کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر کرده است تا در کنار شهریار مغانلو نوک خط حمله شاداب‌تر‌ از فصل گذشته منتظر حریفان باشد.

از سوی دیگر مورایس با جذب رضا شکاری و احسان پهلوان سعی در پوشش پشت مهاجمان خود کرد تا در صورت گره خوردن بازی، بتواند با فشار بیشتر از سوی وینگرهای خوش فکر و پا به توپ به دروازه حریف راه پیدا کند.

 سپاهان

رضا اسدی دیگر خرید سپاهان بوده که توانایی بازی در خطوط مختلفی را دارد و می‌تواند با بازی به عنوان هافبک دفاعی و حتی دفاع به خط دفاعی سپاهان صلابت بیشتری بدهد؛ اسدی همچنین با شم گلزنی که دارد، از بازیکنان کلیدی مورایس در فصل پیش رو خواهد بود.

 سپاهان

حضور پیام نیازمند، گلر ملی‌پوش و باتجربه سپاهان در دروازه باعث شده که دغدغه‌ای در این مورد وجود نداشته باشد، البته نباید از حضور نیما میرزازاد که در فصل گذشته هم امتحان خود را به خوبی پس داد، غافل شد.

البته به نظر می‌رسد سپاهان در قلب خط دفاع، در کنار محمد دانشگر، نیلسون جونیور و سیاوش یزدانی نیاز به یک مدافع مطمئن دیگر دارد تا راه نفوذ تیم‌ها به سمت دروازه این تیم به صورت کامل سد شود.

 سپاهان

در خط هافبک و پلی‌میکر نیز جای خالی حداقل یک بازیکن شش دانگ و همه فن حریف در کنار محمد کریمی به خوبی حس می‌شود و به نظر می‌رسد سپاهان چشم به یک بازیکن خارجی برای تقویت این زمینه داشته باشد.

به صورت کلی اسکواد سپاهان به خوبی در حال شکل‌گیری است و به نظر می‌رسد با جذب ۲ یا ۳ بازیکن اثرگذار و مطمئن دیگر به تیم، کامل شود و دست مورایس برای حضور در سه جبهه لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی به خوبی پر شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار