در دنیای رونالدوی کلکسیونر ساعت چند است ؟

کریستیانو رونالدو در جدیدترین سرمایه‌گذاری‌اش، بخش عمده سهام یک فروشگاه آنلاین ساعت‌های لوکس را خریداری کرد. گفته می‌شود او علاقه زیادی به ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت دارد.

کریستیانو رونالدو اخیرا بخش عمده سهام شرکت آلمانی کرونو24 را خریداری کرده است. این شرکت یک پلتفرم آنلاین ساعت‌های خاص و لوکس بوده و معتقد است در این حوزه بیشتر سهم بازار را در اختیار دارد.

سایت کرونو24 با اعلام خبر ورود کریستیانو رونالدو به جمع سرمایه‌گذاران اصلی‌اش متنی را از قول او منتشر کرد که جنبه جدیدی از شخصیت اسطوره پرتغالی را فاش کرد: کریستیانو عاشق ساعت‌های خاص و گران‌قیمت است.

کریستیانو رونالدو در این متن نوشت: "به عنوان کسی که مدتها است کلکسیونر ساعت است و چند وقتی است دائما از سایت کرونو24 استفاده می‌کنم و مشتری‌اش هستم اعلام می‌کنم که سهامدار این شرکت شده‌ام".

رونالدو

درصد سهامداری رونالدو در این شرکت و مبلغ پرداختی او فاش نشده است اما برخی رسانه‌ها در اروپا می‌گویند کریستیانو در حال حاضر مالک اصلی این شرکت آلمانی است.

روزنامه فرانسوی لوفیگارو می‌گوید با بررسی‌هایی که داشته به این نتیجه رسیده که ارزش بازار شرکت کرونو24 در حال حاضر چیزی نزدیک به یک میلیارد یورو است. به این ترتیب مشخص است که کریستیانو سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این شرکت انجام داده و این را می‌توان یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های او در سال‌های اخیر دانست.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه