کاپیتان جدید تیم پیکان مقابل استقلال + عکس

هافبک دفاعی پیکان به‌عنوان کاپیتان این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل استقلال انتخاب شده بود.

پیکان در حالی روز گذشته مسابقه تدارکاتی خود مقابل استقلال را برگزار کرد که رسول خطیبی با چهره‌هایی که حداقل هشت نفر از آنها گمنام و ناشناخته بودند، تیمش را به زمین فرستاد تا نشان دهد احتمالا با تیم متفاوت از همیشه قرار است وارد لیگ برتر شود که در این بین، منصور باقری پس از دو سال حضور در پیکان، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

منصور باقری که پس از تجربه حضور در ماشین‌سازی تبریز راهی شهرخودرو مشهد و سپس پیکان تهران شد، طی دو فصل اخیر برای خودروسازان به میدان رفت که در سال گذشته نیز نمایش موثری داشت و توانست دو گل حساس مقابل نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت در لحظات پایانی به ثمر رساند و ۴ امتیاز برای تیمش به همراه بیاورد.

 منصور باقری

این هافبک دفاعی مثل محمدجواد آزاده سومین فصل حضورش در پیکان را آغاز کرده که رسول خطیبی با توجه به سن بیشتر باقری و ۲۴ ساله بودن او، تصمیم گرفت در دیدار مقابل استقلال بازوبند کاپیتانی را به او بدهد و تجربه جدیدی برای این بازیکن جوان رقم بزند.

باقری در دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل استقلال البته بدشانس هم بود که با وجود نمایش موثر در میانه زمین، یک شوت تماشایی او از فاصله دور تبدیل به گل نشد و پس از اصابت به تیرک دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

پیکان در فصل جدید در صورت ماندن نفراتی مثل سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی، این بازیکنان را به‌عنوان کاپیتان در ترکیب خود خواهد داشت که پشت سر او نیز مهره‌هایی مثل باقری، آزاده و ... هستند و البته وجه مشترک آنها، سن پایین و زیر ۲۵ سال همه آنهاست.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه