وریا غفوری کنار دوستِ دشمن نکونام؟ + عکس

استوری اخیر وریا غفوری حسابی حاشیه ساز شده است.

جواد نکونام روز پنجشنبه یک مصاحبه جنجالی انجام داد که واکنش های بسیار زیادی را به همراه داشته است. نکونام در بخشی از مصاحبه اش از لفظ "بچه" برای حمله به محمودرضا بابایی استفاده کرد.

 

او اعتقاد داشت محمودرضا بابایی دوباره از طریق کانال های مختلف به استقلال نزدیک شده و می خواهد دوباره امور را به دست بگیرد. در فضای مجازی بعد از مصاحبه جواد نکونام، هواداران به محمودرضا بایایی حمله کردند و اعتقاد داشتند بخشی از مشکلات فعلی تیم شان به خاطر اوست!

البته شب گذشته در یک برنامه رادیویی، از جواد نکونام بابت این حرف ها انتقاد شد. در این برنامه، از جواد نکونام پرسیده شد؛ آیا مطمئن است محمودرضا بابایی که رفیق صمیمی مهدی رحمتی است، خواهان برگزاری جلسه با او بوده؟ و از سرمربی استقلال خواسته شد مشکلات خود را پشت درهای بسته با مدیریت در میان بگذارد.

اما چیزی از مصاحبه جواد نکونام نگذشته بود که یک استوری از وریا غفوری جنجال ها در این خصوص را چند برابر کرد. وریا غفوری کنار مهدی نوروز خانی تصویری را به اشتراک گذاشت، فردی که گفته می شود از افراد نزدیک به محمودرضا بایایی است.

گفته می شود یکی از ناراحتی های جواد نکونام که منجر به استفاده از کلید واژه بچه شد به همین مهدی نوروز خانی برمی گردد. گویا چند وقتی است مهدی نوروز خانی با باشگاه استقلال همکاری می کند و جواد نکونام مدعی است این شخص از کانال محمودرضا بابایی وارد استقلال شده است.

برخی می گویند وریا غفوری از عمد این عکس را به اشتراک گذاشته چرا که رابطه خوبی با جواد نکونام ندارد. بعد از اینکه جواد نکونام سرمربی استقلال شد، وریا غفوری به شکلی علنی علیه او موضع گیری کرد و گفت نظری درباره سرمربیگری نکونام ندارد.

جواد نکونام و وریا غفوری در فولاد با یکدیگر همکاری داشتند اما این همکاری سرانجام خوبی پیدا نکرد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار